5,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 18573
  • فرمت فایل دانلودی : DOX
  • تعداد مشاهده : 3970
  • تعداد فروش: 36
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

آزمون ارزشیابی فارسی دوم دبستان (مهر ماه)

دانلود آزمون ارزشیابی فارسی دوم دبستان (مهر ماه)

0 4k
آزمون ارزشیابی فارسی دوم دبستان (مهر ماه)

فایل مربوط به آزمون های مداد کاغذی دریس به درس فارسی دوم دبستان با پاسخنامه می باشد. این فایل به صورت WORD و قابل ویرایش  22 صفحه ای است.

سلام دوستان و همکاران محترم پایه دوم ابتدایی (دبستان) در این پست از سایت  پی دی اف داک  برای شما عزیزان , نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی (ارزشیابی کل سال با پاسخنامه) ویژه ی مهرماه سال تحصیلی (جدید) و آماده کردیم که شامل 22 صفحه  سوال از  فارسی دوم(مهر ماه تا اردیبهشت ماه) ابتدایی می باشد. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره

دانلود آزمون فارسی پایه دوم ابتدایی به همراه پاسخ سوالات

فرمت فایل :  WORD

تعداد صفحات فایل : 22 صفحه 

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر pdf-doc.ir  راجهت دانلود فایل آموزشی سوالات کل دروس فارسی دوم با پاسخنامه انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام و ایتا به ادرس @pdfdocir  و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

دانلود آزمون فارسی کل سال  فارسی دوم – آزمون فارسی مهر تا اردیبهشت ماه تمامی مفاهیم کتاب فارسی دوم دبستان را تا کل ماه سال دارا می باشد. نمونه سوالات آزمون فارسی کل دروس از مهر ماه که تا حدود بسیار زیادی از آنچه دانش آموز آموخته را در بر دارد می تواند به او در درک بهتر مفاهیم و همچنین در آماده سازی دانش آموز برای ارزشیابی نوبت دوم کمک بسیار زیادی کند. ضمن اینکه این نمونه سوالات برای معلمان محترم نیز بسیار کاربردی خواهد بود و آنها نیز می توانند از آن برای طراحی سوالات خود استفاده کنند. ما در این سایت برای هر پایه ای نمونه سوالات متنوعی قرار داده ایم.


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

5,000 تومان