8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19534
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1716

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس قرآن پنجم ابتدایی درس سوره فلق

دانلود طرح درس قرآن پنجم ابتدایی درس سوره فلق

0 1.7k
دانلود طرح درس قرآن پنجم ابتدایی درس سوره فلق

همکار عزیز پایه پنجم با دانلود فایل طرح درس قرآن با موضوع درس سوره فلق با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.این فایل طرح درس قرآن سوره فلق در تعداد صفحات 6 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس سوره فلق را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس قرآن پنجم سوره فلق انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس قرآن پنجم درس سوره فلق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

ارائه ی درس : (ایجاد انگیزه )

در حالیکه معلم لوحه ی سوره ی فلق را به تابلو میچسباند شروع به توضیح نموده و در رابطه به مفهوم ومضمون سوره  _  حسد _  با بیان داستانی قرآنی {داستان حضرت یوسف } برای دانش آموزان ، در آنان ایجاد انگیزه مینماید. در پایان نیز سوالاتی برای آنها مطرح میکند:

یکی از پیامبران خدا به نام حضرت یعقوب بودندکه فرزندان پسر زیادی داشتند و آنها را هم خیلی دوست داشتند . نام یکی از آنها یوسف بود که از همه کوچکتر بودند و پدرشان بیش از همه به او توجه  و محبت میکرد .به همین دلیل هم برادران یوسف ، به او حسادت میکردند و رفتار خوبی با او نداشتند . یه روز تصمیم گرفتند که کاری کنند تا یوسف برای همیشه از خونه بره و پدر فراموشش کند تا اینطوری شاید پدر به آنها بیشتر توجه کند . به همین خاطر یک روز که داشتند گوسفندان را به صحرا میبردنداز پدرشون خواستند تا یوسف را با انهابه صحرا بفرستد تا اونجا بازی کند و در خانه حوصله اش سرنرود . اما پدرآنها چون نگران بود که از یوسف مراقبت نکنند ، اجازه نداد اما بعد با اصرار و خواهش فرزندان پذیرفت که یوسف را باآنها به صحرا بفرستد و سفارش به مراقبت او را نمود .


8,000 تومان