8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19937
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2423

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟

0 2.4k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟

برای دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟ با قیمت بسیار مناسب همراه ما باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟ با مشخصات 38 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم معنای نماز را به دانش آموزان یاد دهم ؟ 

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

باتوجه به اهمیت نماز اگر من به این مسأله به طور علمی بپردازم باعث می شود که علاقه ی دانش آموزان به نماز بیشتر شود ، با میل ورغبت و انگیزه ی الهی در نماز جماعت مدرسه شرکت کنند و نظم وآداب نماز را در حین اجرای نماز رعایت کنند حتی باعث می شود دانش آموزان درآینده افرادی نماز خوان بارآیند و تأثیر مثبتی روی اطرافیان خود نیز داشته باشند. ولی اگر به این مسأله به طور علمی نپردازم و علاقه وانگیزه ی بچه ها  را نسبت به نماز به خصوص نماز جماعت مدرسه افزایش ندهم ممکن است علاقه وانگیزه ای در دانش آموزان نسبت به نماز ایجاد نشود و بی نظمی در نماز جماعت مدرسه بیشتر شده و از تعداد شرکت کنندگان درنماز کاسته شود . همچنین امکان دارد درآینده نیز نسبت به نماز کم اهمیت بوده وآن را سبک شمارند که آثارمخربی درزندگی فردی و اجتماعی آنان خواهد گذاشت .

واقيموالصلوة و اتوا الزكوة و اركعوا مع الراكعين. و نماز را برپا داريد، و زكات بپردازيد و با ركوع كنندگان ركوع كنيد.    قرآن كريم دستور داده تا مسلمانان نماز را به بهترين و زيباترين شكلش، كه جماعت است بخوانند.  حتي در قبل از اسلام، در اديان گذشته نيز، نماز جماعت مورد تأكيد خداوند بوده است.  روايات اسلامي در پاداش و ارزش نماز جماعت فراوان است. در حديث معروفي كه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) از جبرئيل نقل كرده اند، مي فرمايند:  خداوند متعال وعده داده است كه اگر عدد حاضران در نماز جماعت بيش از ده نفر باشد، اگر تمام درياها  مركب و درخت ها قلم و جن و انس و ملائكه نويسنده شوند، نتوانند ثواب يك ركعت آن را بنويسند. بر اساس احاديث گهربار معصومين (عليهم السلام) رفتن به مسجد براي شركت در نماز جماعت و درك نماز جماعت از ابتداي تكبيرة الاحرام اجر و پاداش بسيار زيادي دارد و نماز جماعت كوتاه و مختصر بر نماز طولاني برتري دارد؛ و نيز پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) فرموده اند: «در نماز جماعت حاضر شويد، اگر چه با دشواري و سختي باشد.»...


8,000 تومان