8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20046
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2273

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی رفع مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های اثر بخش مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر را برطرف نمایم؟

0 2.3k
دانلود اقدام پژوهی رفع مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر

همکار گرامی دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم به کمک راهکار های اثر بخش مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر را برطرف نمایم؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما پیشنهاد میدهیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های اثر بخش مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر را برطرف نمایم؟ با مشخصات 27 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم به کمک راهکار های اثر بخش مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر را برطرف نمایم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های اثر بخش مشکل وابستگی به والدین و کلاس گریزی امیر را برطرف نمایم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

دانش آموز  تنها برای آن به مدرسه نمی رود که مهارت بیاموزد و معرفت اندوزد بلکه مدرسه در جهت رشد آفرینندگی و راهنمایی او نیز وظیفه ی مهمی دارد. آموزش مهارت ها و رشد خلاقیت بدون یک برنامه ی راهنمایی میسر نمی باشد. راهنمایی دانش آموزان از آن جهت ضروری است که الگوهای رفتاری، و ویژگی های شخصیتی آنان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. و از این رو لازم می آید علاوه بر کار کردن در گروه به فرد فرد آنان نیز توجه شود. و کمک های متناسب به هر کدام از آنها نیز فراهم آید. تنها در این صورت است که می توانیم مطمئن شویم که به کیفیت تعلیم و تربیت توجه لازم مبذول شده است.

راهنمایی کردن فرد همواره باید با مشاور همراه باشد و تقدم کلمه ی مشاور بر راهنمایی نیز از همین رو است. در کشور ما در ده سال اخیر مدارس با اصطلاح مشاوره و راهنمایی آشنا شده اند.و به همین دلیل نیز بسیاری از معلمان و والدین جسته و گریخته اطلاعاتی درباره خدمات مشاوره ای کسب کرده اند.

برای راهنمایی و مشاوره بیش از صد تعریف ارائه شده است که در اینجا به طور مختصر به ذکر چند تعریف که مورد توافق است می پردازیم.

  • راهنمایی یا هدایت فرد یعنی کمک به فرد برای شناختن خود و محیط خویشتن
  • راهنمایی وسیله ی کمک به فرد است
  • راهنمایی وسیله ی کمک به فرد است برای درک و به کار بردن آگاهانه فرصت های تحصیلی ، حرفه ای و شخصی که در اختیار دارد یا می تواند داشته باشد.

راهنمایی کمک و یاری منظمی است به فرد ، در اینکه استعداد های خود را دریابد رفتار و حالات خویش را منظم و متعادل سازد ،قادر به حل مسائل خود شود تا بتواند به بهترین وجه ممکن رشد و کمال یابد...


8,000 تومان