8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20068
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2543
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی تشویق و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را به اجرای طرح مدیریت بازیافتها تشویق و ترغیب نمایم ؟

0 2.5k
دانلود اقدام پژوهی تشویق و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

ما دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  تشویق  و ترغیب نمایم ؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما پیشنهاد میدهیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  تشویق  و ترغیب نمایم ؟ با مشخصات 25 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  تشویق  و ترغیب نمایم ؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  تشویق  و ترغیب نمایم ؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مسئله

از سال ۱۲۹۰ خورشیدی این عمل به صورت ناقص در دهلی هند توسطه برخی از مردم انجام می‌شد. آنها با جمع آوری فضولات حیوانی در ظروف بسته‌ای به مدت ۹ماه گاز جمع آوری شده در آن را میسوزاندند.

حمام شیخ بهایی در ایران چهارصد سال پیش بر مبنای این عمل آب گرم به وجود می‌آورد. معروف است که آب آنجا توسط یک شمع گرم میمانده دلیل آن این بود در زیر مخزن آب آن کنار شمع فاضلاب انسانی عبور میکرده که با شعله ور شدن گازهای ناشی از آن فاضلاب آب آن حمام گرم می‌شده‌است.

بعضی از این مواد می توانند بازیافت شوند. زباله هایی که قابل بازیافت نیستند در گودالهایی به نام محل دفن زباله مدفون می شوند. این زباله ها ابتدا تکه تکه و سپس له و خمیر مانند می شوند بنابراین با این کار زباله ها فضای کمتری را اشغال می کنند. اگر نتوانیم به روند بازیافت ادامه دهیم باید روز به روز بر تعداد این گودالها بیافزاییم.

ضرورت بازیافت زمانى بیشتر مشخص مى شود که بدانیم برای تولید یک تن کاغذ جدید، باید 15 درخت تنومند راقطع کنیم. اگر از کاغذ باطله دوباره کاغذ تهیه کنیم در مصرف آب 90 درصد و انرژی 50 درصد سود برده و در کنترل آلودگى هوا 75 درصد موثر بوده ایمدر ایران براى بازیافت کاغذ، اولین کارخانه در سال 1313 در کرج تاسیس شد .

هر روزه زباله های زیادی در مدرسه بر روی زمین و همچنین کلاس ها ریخته می شود . با مدیریت صحیح این زباله ها می تواند جمع آوری شده و به مراکز بازیافت تحویل داده شود . تعليم و تربيت در شرايط ايمني، بهداشتي و برخوردار از خدمات بهداشتي درماني يكي از حقوق مسلم فردي و اجتماعي دانش‌آموزان است. مكان مدرسه كه در آن تعليم و تربيت كودكان صورت پذيرفته و شخصيت اجتماعي و رواني آنها ساخته مي‌شود، بايد نيازهاي جسمي و رواني دانش‌آموزان به ويژه بهداشت و سلامت آنها را تامين کند. اصول كلي بهداشت محيط از قبيل تهيه و تامين آب آشاميدني، دفع صحيح فاضلاب و زباله، تامين حرارت، نور و تهويه مناسب، مبارزه با حشرات و جوندگان در تمام مدارس از ضروريات بهداشتي محيط‌هاي آموزشي است. به همين دليل است كه بهبود شرايط بهداشتي در محيط‌هاي آموزشي همواره بايد در برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي در اولويت قرار گيرد...


8,000 تومان