8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20173
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2746

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود

0 2.7k
دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود

همکار عزیز اگر میخواهید بهترین فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید با ما همراه باشید.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود در تعداد صفحات 21 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود انتخاب کردید.

نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد توجه به ارزشیابی هنرجو از یادگیری های خود

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه کوتاه :

از جمله فنون تعلیم وتربیت که هیچ هنرآموزی از آن بی نیاز نیست ، آشنایی با فنون ارزشیابی و سنجش نوین می باشد . ارزشیابی از یک سو به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم وتربیت مانند هدف ، برنامه ،روش و وسایل آموزشی و از سوی دیگر به عنوان روشی برای شناخت وهدایت فعالیتهای تحصیلی هنرجویان به شمار می رود.

سنجش وارزشیابی یکی از ارکان اصلی وجدایی ناپذیر آموزش وپرورش است .بنابراین یکی از صلاحیتهای فردی برای احراز شغل هنرآموزی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است .

باید این مطلب مهم را در نظر داشت که جوامع پیشرفته بشری با عنایت به توسعه آموزش و پرورش خود توانسته اند پله های ترقی و توسعه همه جانبه را بپیمایند.در توسعه آموزش و پرورش ملاکها و فاکتورهای متعددی نقش دارند .مهمترین آن نظام ارزشیابی در آموزش می باشد آموزش را می توان به عنوان فرایند کنش متقابل هنرآموز و هنرجو تعریف کرد که به موجب آن تجارب مناسب یادگیری برای رسیدن هنرجویان به هدف های آموزش و پرورش فراهم می شود . در آموزش و پرورش سنتی ارزشیابی به عنوان آخرین حلقه های فرایند یاددهی ،یادگیری تلقی می شود که در پایان دوره آموزشی برای جدا کردن هنرجویان با توانایی یادگیری متفاوت به کار می رفت . امروزه ارزشیابی را بخش جدایی ناپذیر فرایند یاددهی - یادگیری می دانند که همراه با آموزش و در ارتباط تـنگا تـنگ با آن ، به گونه ای مستمر انجام می گیرد و به جای تاکید بر طبقه بندی هنرجویان و مقایسه آنان با یکدیگر ، هدایت یادگیری آنان را مرکز توجه خود قرار می دهد.


8,000 تومان