8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20503
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2207
  • تعداد فروش: 14

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان

دانلود مقاله بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان

0 2.2k
دانلود مقاله بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان

همکار گرامی اگر به دنبال بهترین مقاله در‌مورد بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان هستید ما به شما دانلود این فایل در تعداد صفحات 89 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب را پیشنهاد میکنیم.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:89 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

طرح مساله و چارچوب نظری آن

با توجه به اجتماعی بودن آدمی از لطحاظ زمینه های بهنجاری و نابهنجاری رفتارها مطاله رفتاری فرد و شناخت اختلالات رفتاری وی بسیار حائز اهمیت است . در پژوهش حاضر میزان اختلاات رفتاری بین دانش آموزان دختر و پسر پایه سوم راهنمایی منطقه 1 قزوین مورد بررسی قرار می گیرد .

ساخت جمعیت کشور ما به گونه ای که نوجوانان و جوانان بیشترین قشر آن را تشکیل می دهند که شناخت تنوع و میزان اختلالات دانش آموزان در جهت برنامه ریزی ها و فعالیتهای آموزشی و پرورشی کاری بس مهم است . منظور از اختلاات رفتاری آن دسته از رفتارهایی است که از دیدگاههای روان شناسی و جامعه شناسی بهنجار نمی باشد و مساله مورد تحقیق اختلالات رفتاری عبارتند از : هیجان پذیری وسواس ف تمایل به گوشه گیری ، رفتار و انکارپارانویایی ، افسردگی ، گرایش به پرخاشگری و رفتارهای تهاجمی ، بی قراری ، گرایش رفتارهای ضد اجتماعی است ....


8,000 تومان