4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20818
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1740

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد آغاز و پایان جهان در قرآن

دانلود تحقیق در مورد آغاز و پایان جهان در قرآن

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد آغاز و پایان جهان در قرآن

با دانلود تحقیق در مورد آغاز و پایان جهان در قرآن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آغاز و پایان جهان در قرآن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آغاز و پایان جهان در قرآن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آغاز و پایان جهان در قرآن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 قبل از هرچیز به این نکته اشاره می کنیم که ما قصد تحلیل علمی قرآن را نداریم زیرا هیچ کس قادر به رسیدن به تفسیر علمی کامل از قرآن نیست حتی یک آیه از آن. علم ما بسیار کم تر از فهم این آیه ها است. اما این یک تلاش با وجود محدودیت های علمی شخصی ما است. علی رغم این که علم ما محدود است ولی دیگران که علم بیشتری دارند و تخصص بیشتری دارند می توانند تحقیق کنند تا راز های بیشتری از قرآن را برای دیگران آشکار سازند.

در این مقاله ما به بعضی از آیه های قرآن که در سوره الانبیا است نگاهی می اندازیم. این آیه ها ما را به تفکر در مورد خالق و یکتایی اش از طریق اثبات هایی بسیار عقلی و علمی دعوت می کند. این آیه ها در مورد آغاز و ادامه و پایان جهان صحبت می کنند. دانشمندان تلاش کردند تا به بعضی از سوال ها از جمله اینکه جهان چگونه به این یکتایی و نظم به وجود آمده، چگونه با این نظم به حیات خود ادامه می دهد و پایانش چگونه خواهد بود پاسخ دهند. آن ها مواد ستارگان و سیارات را بررسی کردند و آن ها را یکسان یافتند

4,000 تومان