4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20830
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1738

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي

دانلود تحقیق درمورد باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي

با دانلود تحقیق در مورد باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد باکتريها گروهي از موجودات تک ياخته‌اي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

در عمل باکتريهايي که داراي خواص يکساني باشند بندرت يافت مي‌شوند، حتي باکتريهايي که از يک سلول منشا مي‌گيرند ممکن است از نظر يک يا چند صفت با يکديگر متفاوت باشند. اين تفاوتها نتيجه تغييراتي است که به علت جهش ژني يا موتاسيون در سلولهاي باکتريايي پديد مي‌آيد. اين باکتريهاي تغيير يافته ، موتانت Mutant ناميده مي‌شوند که از نظر بعضي از خواص نظير ساختمان آنتي ‌ژن ، حساسيت در مقابل آنتي بيوتيکها و ... با ساير باکتريهاي مشابه اختلاف دارند.

سهولت تغييرپذيري در باکتريها مربوط به سرعت تقسيم آنهاست. زمان تقسيم يا مدت زماني که براي توليد يک سلول جديد در باکتريها لازم است، حدود 2 دقيقه و در مورد انسان 20 سال است. مثلا يک سلول باکتري در مدت 18 ساعت 54 نسل بوجود مي‌آورد. درحاليکه براي ايجاد همين تعداد نسل انسان بيش از 1000 سال زمان لازم است. پس جهش ژني در باکتريها نسبت به موجودات عالي خيلي سريع و قابل ملاحظه است


4,000 تومان