4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21299
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2517
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

دانلود مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

0 2.5k
دانلود مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

با دانلود مقاله در مورد مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسيله اي براي ذخيره سازي، پردازش و ارائه اطلاعات است كه به صورت الكترونيكي و مبتني بر تعدادي  رسانه     مي باشد. كامپيوترها وآلات ميكروالكترونيك همه روزه به اشكال متنوعي دروسايل، به كاربرده مي شوند. با اين حال  انواع فن آوري دخيل در تعليم و تربيت بر انتقال محتوا و اطلاعات به منظور پشتيباني فرآيندهاي رسمي يادگيري متمركز هستند.

عمدتاً استفاده از ICT براستفادة آن در كامپيوترها خلاصه مي شود.البته هميشه اينطور نيست و اكنون بسياري از آنها توانايي چند رسانه اي دارند و سخت افزارو نرم افزارهاي مرتبط را به كار مي گيرند. سخت افزار شامل قطعات جانبي از قبيل چاپگرها، دستگاهDVD و اسكنرها مي باشد، در حاليكه نرم افزار شامل مجموعه هايي است كه  ويرايش، واژه پردازي، كارهاي گرافيكي، بانكهاي اطلاعاتي و ارائه كنفرانسها را آسان مي كنند

4,000 تومان