5,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 21743
  • فرمت فایل دانلودی : .pptx
  • تعداد مشاهده : 2692
  • تعداد فروش: 65

آخرین فایل ها

- بیشتر -

بررسی و تحلیل علوم دوم ابتدایی

بررسی و تحلیل علوم دوم ابتدایی

0 2.7k
بررسی و تحلیل علوم دوم ابتدایی

نام فایل بررسی و تحلیل علوم دوم ابتدایی
فرمت فایل پاورپوینت قابل ویرایش
تعداد اسلاید ها 120 اسلاید
شرح و دانلود

اهداف علوم تجربی و هماهنگی آن با اهداف سایر موضوعات درسی: بسیاری از مهارتی که کودکان در درس علوم تجربی کسب می کنند به گونه ای است که می توانند آن ها را در بقیه ی موضوعات درسی نیز بیاموزند با اینکه در دوره ی ابتدایی یک بخشی از متن پاورپوینت:
اهداف علوم تجربی و هماهنگی آن با اهداف سایر موضوعات درسی:
بسیاری   از مهارتی که کودکان در درس علوم تجربی کسب می کنند به گونه ای است که می   توانند آن ها را در بقیه ی موضوعات درسی نیز بیاموزند با اینکه در دوره ی   ابتدایی یک معلم واحد این موضوعات را آموزش می دهد کار آموزش بسیار ساده تر   می شود مثل: مشاهده کردن، پیش بینی، استباط و....
در دوره ی ابتدایی   زمانی که دانش آموز طول یک خط را با دانه های لوبیا اندازه گیری می کند   معلم نمی تواند مشخص کند که دانش آموز فعالیت مرتبط با علوم تجربی را انجام   می دهد یا ریاضی را. با این حال اگر چه بسیاری از اهداف علوم با اهداف   موضوعات آموزشی دیگر یکسان است اما باید دقت کرد که همه ی این اهداف شامل   اهداف علوم نمی شود.
بسیاری از نگرش هایی که ما از آنها به عنوان نگرش   های علمی یا اعتقادی و اخلاقی نام می بریم مانند: درست کاری، توجه به عظمت   خدا، کنجکاوی و... در هر نوع آموزشی مهم است بنابراین وقتی کودک در فعالیتی   مهارت ها و نگرش ها را به کار می برد می توان گفت وی درحال یادگیری علوم   تجربی است.
در برنامه ی درسی جدید اهداف علوم درسه حیطه ی کسب دانستنی   ها، مهارت ها و نگرش های ضروری به صورت یکپارچه در قالب شایستگی ها تبیین   گردیده است این شکل از بیان اهداف نیازمند آن است تا دانش آموزان قادر   باشند آموخته های خود را به صورت معناداری به کار بگیرند و آن را به موقعیت   جدید انتقال دهند ...

توضیحات:
این   فایل قابل ارائه و مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت   آموزش و یادگیری در مقطع  دوم دبستان بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی   رعایت شده است.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.


5,000 تومان