8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22244
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2687
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد نهضت سواد آموزی

دانلود تحقیق در مورد نهضت سواد آموزی

0 2.7k
دانلود تحقیق در مورد نهضت سواد آموزی

با دانلود تحقیق در مورد نهضت سواد آموزی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نهضت سواد آموزی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نهضت سواد آموزی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نهضت سواد آموزی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

سواد آموزي به توفيق فرمان امام خميني (ره) از يك حركت محدود فرهنگي، به نهضتي فراگير تبديل شد و از آن پس در شمار مقدس ترين آرما نها انقلاب اسلامي در آمد.به حتم، چنين آرمان مقدسي، شايستگي آن را دارد كه در كنار مهم ترين اهداف و برنامه هاي معجزه قرن، يعني انقلاب شكوهمند اسلامي بنشيند و سطري طلايي در كارنامه نهضت اسلامي در جهان معاصر باشد.

نياز به توصيه و توجيه نيست؛ زيرا همگان مي دانند كه آموختن تنها دستاويز انسان در سراشيب نشناختن و ندانستن است. اما همتي بلند مي خواهد و توفيقي مداوم. در دين و آييني كه تعليم و تعلم، عبادت است، جستجوي دانش، فريضه و عالم ارجمندترين كس در ميان مردم است، محروميت از خواندن و نوشتن، بخشودني نيست. اولين كلمه و نخستين فرمان آخرين كتاب آسماني، امر به خواندن است. چنين كتابي و چنان آييني، مسلماني را كه نخواند و ننويسد، سرزنش مي كند. آموزاندن، بهايي بود كه پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) براي آزادي اسيران جنگ بدر مقرر فرمود، و آموختن، هنري است كه همه توانايي ها و هنري هاي دگر، از آن مي جوشد و سر برمي آورد.


8,000 تومان