8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22398
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1902

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي

دانلود مقاله دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي

0 1.9k
دانلود مقاله دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي

با دانلود مقاله در مورد دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد دلايل عدم گرایش افراد به بيمه آتش سوزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:103 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

داشتن زندگي عاري از خطر همواره آرزو و هدف مردم بوده است زير ميل به ايمني و امنيت، بخش تفكيك ناپذيري از ماهيت همه انسانها راتشكيل داده و آنها همواره درتلاش براي بهبود شرايط زندگي و آسايش بيشتر سعي كرده اند با ايجاد تغيير درطبيعت، آن را به خدمت خود درآورند. بشر دراين راه همزمان با دستيابي به مواد، تجهيزات، دستگاه ها و به عبارتي به خدمت گرفتن فن آوري نوين، به همان اندازه با خطرات و مخاطرات بيشتر و جديدتر و پيچيده تري مواجه گرديده است.

با ظهور انقلاب صنعتي درقرن هيجدهم كه تحول عظيمي درپيشرفت و تبديل كارگاههاي كوچك خانگي و منطقه اي به كارخانجات بزرگ وعظيم به شمار مي رود. مخاطرات ازحالت ساده و سنتي به مخاطرات پيچيده خاص صنايع و فرايند هاي پيچيده تبديل گرديد.

درهمين راستا درفرايند پيشرفت و تكامل، انسان ناچار ازبه كارگيري برخي مواد و ابزار خطرناك و ايجاد تغيير درآنها شده است. علاوه بر مخاطرات خاص و پيچيده عصر فوق تكنولوژيك قرن بيست و يكم، تجمع و تراكم سرمايه بالاخص درمناطق كلان شهرها خود برشدت گرفتن مخاطرات و ريسك هاي پيرامون زندگي بشر كه بقاء مهم ترين هدف آن است مي افزايد. براساس همين نگرش، رويكرد جديدي درمباحث ريسك علي الخصوص مديريت ريسك حريق در ادبيات بيمه اي جهان متولد شد. 


8,000 تومان