4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22478
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2010

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله شست و شوي طلا و جواهر

دانلود مقاله شست و شوي طلا و جواهر

0 2k
دانلود مقاله شست و شوي طلا و جواهر

با دانلود مقاله در مورد شست و شوي طلا و جواهر در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شست و شوي طلا و جواهر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شست و شوي طلا و جواهر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شست و شوي طلا و جواهر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 

شست و شوي طلا و جواهر

طلا و جواهر پس‌ از استفاده‌ به ‌مدت‌ طولاني، در اثر مجاورت‌ با بدن‌ كثيف‌ مي ‌شوند و رنگ‌ و جلاي‌ اوليه‌ را از دست‌ مي‌ دهند. اگر به‌ دنبال‌ راهكاري‌ براي‌ تميز شدن‌ طلا و جواهر و زينت ‌آلات‌ خود هستيد، اين مطلب را با دقت‌ بخوانيد.

تميز كردن‌ طلا و جواهر

براي‌ اين‌ کار دو روش‌ توصيه‌ مي ‌شود:

الف) با مخلوط كردن‌ جوش‌ شيرين‌ و مايع‌ ظرفشويي،‌ خميري‌ تهيه‌ كنيد. طلا يا جواهر را به‌ خمير آغشته‌ كنيد و بعد از چند دقيقه‌ با آب‌ بشوييد.

ب) طلاها را در محلولي‌ از آب‌ و مايع‌ ظرفشويي‌، يا آب‌ و پودر لباسشويي‌ و کمي وايتکس قرار دهيد. محلول‌ را به‌ همراه‌ طلاي‌ داخل‌ آن‌ روي‌ اجاق‌ گاز جوش‌ آوريد. به‌ اين‌ ترتيب، جرمي‌ كه‌ در لابه‌لاي‌ طلا وجود دارد به‌ راحتي‌ خارج‌ مي ‌شود. توجه‌ داشته‌ باشيد كه‌ اين‌ روش‌ براي‌ شست‌ و شوي‌ جواهر مناسب‌ نيست. پس‌ از خارج ‌كردن‌ طلاها، آنها را بررسي‌ و با يك‌ مسواك‌ كوچك‌ تميز كنيد. سپس‌ با آب‌ بشوييد و روي‌ حوله ‌اي‌ قرار دهيد. براي‌ خشك ‌كردن‌ سريع‌ مي ‌توانيد از سشوار كمك‌ بگيريد.

تميزكردن‌ جواهرات‌ بدل‌

براي‌ تميز كردن‌ جواهرات‌ به‌ اصطلاح‌ اتمي، از جوش‌ شيرين‌ استفاده‌ كنيد. به‌ اين‌ صورت‌ كه‌ مقداري‌ جوش‌ شيرين‌ روي‌ سطح‌ نمناك‌ برس‌ مسواك‌ بريزيد و آن‌ را به‌ آرامي‌ روي‌ اين‌ جواهرات‌ بماليد تا براق‌ شوند


4,000 تومان