4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22483
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3068

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله شكوفايي خلاقيت کاربردي

دانلود مقاله شكوفايي خلاقيت کاربردي

0 3.1k
دانلود مقاله شكوفايي خلاقيت کاربردي

با دانلود مقاله در مورد شكوفايي خلاقيت کاربردي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شكوفايي خلاقيت کاربردي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شكوفايي خلاقيت کاربردي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شكوفايي خلاقيت کاربردي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

در دوران آموزشي، چه در مدرسه و چه در دانشگاه هيچگاه اين موضوع که چگونه تفکر خلاق داشته باشيم، مورد توجه واقع نمي‏شود و صرفا از ما خواسته مي‏شود که موضوعات ارائه شده را همانگونه که بيان شده است، دقيق و بدون هيچگونه خلاقيت و نوآوري به استاد تحويل دهيم.
اين مقاله در پي‏آن است در وهله اول اهميت اين موضوع را روشن کند و سپس با شناخت تواناييهاي ذهني، روشهايي را براي تقويت تفکر خلاق ارائه دهد . در ادامه نقش اين تفکر در برقراري ارتباطات مناسب و همچنين نحوه دست‌يابي به اين تفکر مورد بررسي قرار مي‏گيرد .

بسياري از مردم به اشتباه بر اين باورند که به وسيله کامپيوتر مي‏توان بدون بهره‏گيري از همان مهارتهاي حل مسئله که تاکنون مورد استفاده بوده‏اند، مبادرت به حل مسائل پيچيده نمود.ولي براي بهره جستن از امکانات کامپيوتر مي‏بايد تواناييهاي حل مسئله را در خود تقويت کنيم.اگر ما مغز خود را در مسير طرح سؤال ، جست و جو وخلاقيت قرار دهيم، ميزان بهره‏وري خود را افزايش داده‏ايم.


4,000 تومان