4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22897
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2127
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد امر به معروف و نهي از منكر

دانلود تحقیق در مورد امر به معروف و نهي از منكر

0 2.1k
دانلود تحقیق در مورد امر به معروف و نهي از منكر

با دانلود تحقیق در مورد امر به معروف و نهي از منكر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امر به معروف و نهي از منكر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امر به معروف و نهي از منكر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امر به معروف و نهي از منكر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

امر به معروف و نهي از منكر از مهمترين مواردي است كه در دين اسلام به اجراي صحيح آن تاكيد شده است. اما همين اجراي صحيح آن همواره با مشكل روبه رو بوده است.

بله ، باز هم افراط و تفريط اين دو غول وحشتناك كه همواره رو به روي تمام مسائل اساسي اسلام قرار گرفته و مانند شمشيري برنده در دست دشمنان اسلام صلاح مي شود. و حتي گاهي اوقات حكم خنجري را دارد كه در دستان يك مسلمان قرار مي گيرد كه ندانسته به دين خود و شخص ديگري ضربه مي زند.

گرچه پرداختن به اين فريضه حساس الهي نيازمند تخصص ، تلاش و تحقيق گسترده است. اما تصميم گرفتم اين دو موضوع را براي ارائه تحقيق و كنفرانس در كلاس درس اخلاق اسلامي انتخاب كنم . در اين تحقيق سعي خواهم كرد از كتاب هاي ارزشمند استاد مطهري ، دكتر بهشتي ، دكتر شريعتي و حضرت امام خميني (قد) استفاده كنم. در اين تحقيق ابتدا سعي بر ارائه ي تعريفي از فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر مي كنم در بخش دوم به واقعه عاشورا كه بنا به گفته استاد شهيد مطهري بزرگترين نماد تاريخي اسلام در امر به معروف و نهي از منكر است مي پردازم و در بخش سوم به بررسي وضعيت كنوني اجراي امر به معروف و نهي از منكر در كشورمان خواهم پرداخت.


4,000 تومان