4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25514
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1856

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله فراخوان عفو بين الملل به دولت ها

دانلود مقاله فراخوان عفو بين الملل به دولت ها

0 1.9k
دانلود مقاله فراخوان عفو بين الملل به دولت ها

با دانلود مقاله در مورد فراخوان عفو بين الملل به دولت ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله فراخوان عفو بين الملل به دولت ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله فراخوان عفو بين الملل به دولت ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد فراخوان عفو بين الملل به دولت ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 دولت ها بايد به خاطر شش دهه کوتاهي در رعايت حقوق بشر پوزش بخواهند و خود را دوباره به کسب پيشرفت هاي مشخص متعهد کنند. به کارگيري«پوزش» در اين پيام اساسي به منظور يک عبارت کوتاه و به يادماندني است. پيام ما اين است که شصتمين سالگرد بيانيه جهاني حقوق بشر فرصتي براي دولت ها فراهم مي کند که به انکارخود پايان بدهند و يک پوزش به طور نمادين بيانگر تاييد پايان انکار خواهد بود...

مهم ترين عنصر در اين پيام اساسي فراخوان عفو بين الملل به دولت هاست که براي اقدام مشخص تعهدي تازه ابراز کنند.اين پيام فرصتي براي تاکيد بر روندهاي شصت سال کوتاهي با مثال هاي مشخص براي ترغيب دولت ها به پايان دادن به انکار و تعهد به چاره جويي براي اين کوتاهي ها است.رهبران کنوني بايد تعهد تازه يي به حقوق بشر ابراز کنند و همان شجاعت و رهبري پيشينيان شان را در تصويب بيانيه جهاني حقوق بشر در1948 به نمايش بگذارند شاخص 2007 ناشکيبايي رو به رشد مردم نسبت به کوتاهي دولت ها در اجراي برابري و عدالت بود. رهبران جهان نظر مردم را به قيمت خطر براي خودشان ناديده مي گيرند.
شکافي بين وعده و عملکرد وجود دارد
دولت ها از وفاي به عهد در بيانيه جهاني حقوق بشر کوتاهي کرده اند. شصت سال پس از تصويب بيانيه جهاني حقوق بشر، جهان با بحران هاي ريشه دار و حل نشده در ميانمار، دارفور، غزه، عراق و زيمبابوه روبه رو است که اقدام دولت ها را ضروري مي سازد. کوتاهي هاي حقوق بشري در شش دهه گذشته را، که در 2007 ادامه پيدا کرد، به اين ترتيب مي توان مشخص کرد؛غيرنظاميان در درگيري هاي مسلحانه ريشه دار «آماج حمله» قرار مي گيرند.


4,000 تومان