4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25559
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1914

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان

دانلود تحقیق درمورد همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان

با دانلود تحقیق در مورد همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد همسر گزینی پیامبر و شیوه رفتار با آنان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 تعدد زوجات پیامبر(ص)

 

ازدواج های پیامبر بخاطر مسائل جنسی و غریزی نبود زیرا آن حضرت در سن 25 سالگی با حضرت خدیجه که چهل ساله بود ازدواج کرد و تا سن 53 سالگی یعنی به مدت28  سال تا زمانی که حضرت خدیجه رحلت نمود آن حضرت ازدواج دیگری نداشت پیامبر 63 سال بیشتر عمر نکرد وتمام ازدواج های مکرر حضرت در 10 سال آخر عمرشان بود. آیا ازدواج بعد از 53 سالگی را میتوان گفت برای شهوت بوده است؟

آیا انسان برای هوس های نفسانی، زنان یتیم دار، شوهر مرده، طلاق داده شده و سالمند می گیرد؟ از میان زنان پیامبر اکرم تنها یک نفر دختر بود و او عایشه بود که هنگام عقد، 6 ساله بود. چند سالی در عقد بود تا آنکه 9 ساله شد و در مدینه عروسی کرد. آیا مردی که قصد هوسرانی دارد سه سال منتظر می ماند که شش ساله ای نه ساله شود؟

واقع آن است که ازدواج با آن زنان به خاطر آن بود که در آن زمان رسم بود که قبیله ها از بستگان و دامادهای خود حمایت می کردند و پیامبر اکرم تشخیص دادند که با چندین قبیله فامیل شوند تا حمایت قبیله ها را برای پیشرفت اهداف خود داشته باشند و هم قبایل نیز نسبت به هم حسادت نکنند. عجیب آن که پیامبر حتی بعضی از همسرانش را ندید. زمانی که ابوسفیان و معاویه مسلمان نشده بودند، خواهر معاویه و شوهرش مسلمان شدند و به حبشه هجرت کردند ولی شوهرش در حبشه مسیحی شد. این زن که می بایست از همسرش جدا شود، نمی توانست به خانه پدر و برادر مشرک برگردد. حضرت او را به عقد خود در آورد تا مرهمی برای ضربه های روحی و اجتماعی او باشد. 


4,000 تومان