4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25650
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2699

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رياضي دانان نامي

دانلود تحقیق درمورد رياضي دانان نامي

0 2.7k
دانلود تحقیق درمورد رياضي دانان نامي

با دانلود تحقیق در مورد رياضي دانان نامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رياضي دانان نامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رياضي دانان نامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رياضي دانان نامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 ‹‹ نيوتون و  رنه دكارت ››

  

رياضي دانان بزرگ هرچند كه آثارشان براي درك علم و فلسفه ضروري است از دانشمندان و فلاسفه بزرگ كم آوازه ترند با اين وجود برخي از آنان در طول زندگي پر ماجراي خود در امور نظامي و سياسي و سايرحرفه ها دست داشته اند و از نقطه نظر فردي همة آنان داراي شخصيت هاي گوناگون بوده اند.

 

نيوتون

اسحق نيوتون كه در روز نوئل 1642 يعني سال مرگ گاليله متولد شد از
خانواده اي است كه افراد آن كشاورزان مستقل و متوسط الحال بوده اند. و مجاور دريا در قرية وولستورپ مي زيستند نيوتون كودكي نبود كه ساختمان بدني قوي و مستحكم داشته باشد و بنابراين مجبور بود از بازيهاي پر هياهو و زد و خوردهاي همسالان خود كناره بگيرد و به جاي اينكه از تفريحات آنان پيروي كند شخصاً براي خويش تفريحاتي اختراع مي كرد كه نبوغ وي در ضمن آنها خود نمايي مي نمود.

 نيوتون اولين تعليمات مقدماتي را در مدرسة ابتدايي دهكدة خويش يا
دهكده هاي مجاور يافت و چنين به نظر مي رسد كه اولين بار دايي او كه كشيشي بنام ويليام آيسكاف بوده است متوجه شد كه در نيوتون استعدادي مافوق در كودكان عادي وجود دارد.

 اين شخص كه از شاگردان قديمي دانشگاه كيمبريج بود مادر را مجاب كرد كه كودك را به دانشگاه مزبور بفرستد زيرا مادر نيوتون كه بعد از فوت شوهر دومي خويش به وولستورپ مراجعت كرده بود قصد داشت وي را در خانه نگاه دارد تا در كارهاي مزرعه وقلعة پدري او را كمك كند در اين هنگام نيوتون پانزده ساله بود طبق نصايح دايي وي ابتدا او را به كالج گرانتهام فرستادند و در اين كالج او را در كلاس ما قبل آخر جاي دادند اما همواره مورد طعنه و طنز شاعراني واقع مي شد كه از او قوي تر بوده اند.

 نيوتون در مدتي كه در كالج درس مي خواند و بعدها كه مشغول تهية مسابقة كيمبريج بود نزد شخصي بنام آقاي كلدرك منزل داشت .كه عطر و دوا فروش دهكده بود در خانة عطري مجموعه اي از كتب قديمي بدست آورد .


4,000 تومان