8,000 تومان
  • فروشنده : farkhondeh_m118

  • کد فایل : 26537
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3423
  • تعداد فروش: 171
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود جزوه حقوق تجارت کلیات تجارت 1 (دکتر ربیعا اسکینی)

دانلود جزوه9 حقوق تجارت کلیات تجارتو1(دکتر ربیعا اسکینی)

0 3.4k
دانلود جزوه حقوق تجارت کلیات تجارت 1 (دکتر ربیعا اسکینی)

دانلود  خلاصه کتاب و فلش کارت حقوق تجارت کلیات تجاری  حقوق تجارت 1(دکتر ربیعا اسکینی خلاصه و جزوه در 7صفحه فلش کارت در 38صفحه سوال با جواب بصورت PDF
 

دانشجویان آماده کرده است. حقوق تجارت، از دروس اصلی مقطع کارشناسی رشته حقوق و مقاطع ارشد و دکتری با گرایش حقوق خصوصی است، که با توجه به اهمیت آن، به عنوان یکی از مواد امتحانی آزمون های وکالت، قضاوت، سردفتری، ارشد و دکتری هم قرار داده شده است. از دوره پنج جلدی حقوق تجارت، یک جلد که با عنوان «کلیات، معاملات تجاری، تجار و سازماندهی فعالیت تجاری» تدوین یافته، به تبیین مباحث مقدماتی نظیر مفاهیم تاجر، معاملات تجارتی ذاتی، اعمال تجارتی تبعی، شرایط اشتغال به تجارت و الزامات حرفه ای تاجر اختصاص داده شده است.

توضیح و تشریح کامل و جامع مباحث مقدماتی حقوق تجارت، از جمله مفاهیم تاجر، معاملات و اعمال تجارتی، منبع کامل آموزشی درس حقوق تجارت، مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق در مقاطع کارشناسی و ارشد و نیز داوطلبین آزمون های حقوقی جهت تسلط کامل به مباحث بنیادین حقوق تجارت، تفسیر مواد قانونی مرتبط و ایضاح ابهامات قانونی و… چند مورد از ویژگی های این کتاب میباشند. 


 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

8,000 تومان