5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28954
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1667
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اهمیت آب

دانلود تحقیق درمورد اهمیت آب

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد اهمیت آب

با دانلود تحقیق در مورد اهمیت آب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اهمیت آب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اهمیت آب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اهمیت آب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

   آب دربین موجودات زنده به خصوص انسان ها بسیار باارزش بوده و یک امر حیاتی به شمار  می رود و نبود آن باعث از بین رفتن تمامی موجودات زنده می شود.                                                                                                تمامی کارهای انسان ها بستگی و ریشه ی اصلی آن به آب می رسد؛اما بعضی افراد قدر آب را ندانسته و  آن راهدر      می دهندوباعث کاهش بسیار زیاد منابع آب در زمین می شوند.  

 


 درآخر:       

 قدر آب را بدانید ودرمصرف آن صرفه جویی کنید.                                                       

     اهمیت آب در روند توسعه کشورها

و جعلنا من الماء کل شیء حیّ ( سوره انبیاء آیه 30)

یکی از راه های توسعه کشورها و حرکت آن ها به سوی تمدن و رفاه عمومی، استفاده بهینه و کارا از منابع طبیعی و خدادادی است. اگر کشوری بخواهد با کاروان تمدن و توسعه علمی حرکت کند ناچار است از منابع طبیعی خود استفاده لازم و مطلوب را بنماید. یکی از منابع بسیار مهم و حیاتی که در زندگی روز مره انسان ها و کشورها و تداوم تولیدات نقش فوق العاده دارد، منابع آبی است. اگر از این ماده حیاتی که خداوند به صورت مجانی و احیانا بی هزینه در خدمت انسان ها قرار داده است، استفاده مطلوب شود، بسیاری از مشکلات کشورها حل خواهد شد. 

5,000 تومان