4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28991
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2405
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آفات گياهان زينتي

دانلود تحقیق درمورد آفات گياهان زينتي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد آفات گياهان زينتي

با دانلود تحقیق در مورد آفات گياهان زينتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آفات گياهان زينتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آفات گياهان زينتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آفات گياهان زينتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

در گذشتههای دور تا کنون حشرات به شکلهای مختلف با زندگی انسان ارتباط داشتهاند و براساس اين ارتباط حشرات را به دو گروه تقسيم میکنيم:

1- حشرات مفيد؛

2- حشرات مضر.

 ­  آيا تغذيه زنبورها از گلها باعث خسارت به آن‌ها می شود؟

تحقيقات نشان داده است که زنبور عسل به ازاي هر يک ريال عسلی که توليد می کند 4 برابر آن در افزايش کمی و کيفی محصولات کشاورزی از طريق گرده افشانی نقش دارد؛ و لذا اين نظريه به هيچ وجه درست نيست. گروه ديگر از حشرات مفيد، حشرات حشرهخوار هستند و به دو گروه شکارگرها و پارازيتوئيدها تقسيم میشوند. حشرات شکارگر، حشراتی هستند که از طريق تغذيه حشرات آفت را مورد استفاده قرار میدهند و جمعيت آن‌ها را در طبيعت کنترل میکنند مانند کفشدوزکهای خانواده ککسی نليده ( Coccinellidea ) که حشرات کامل كه لاروهای آن‌ها از شته تغذيه میکنند يا بال توریهای خانواده‌ي کرايزوپيده ( Chrysopidae ) که آن‌ها هم شکارگر شته هستند.

 گروه ديگر از حشرات مفيد پارازيتوئيدها هستند که تخم خود را بر روی بدن ميزبان يا در داخل بدن ميزبان قرار میدهند و بعد از اينکه لاروشان از داخل تخم خارج شد محتويات بدن ميزبانشان را مورد تغذيه قرار میدهند و بعد از کامل شدن، و از بدن ميزبان خارج مي‌شوند و ميزبان هم از بين خواهد رفت.


4,000 تومان