4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29028
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1581

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بانك رفاه

دانلود تحقیق درمورد بانك رفاه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بانك رفاه

با دانلود تحقیق در مورد بانك رفاه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بانك رفاه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بانك رفاه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بانك رفاه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

 بانك رفاه به عنوان تنها سازمان ايراني موفق شد گواهينامه تعهد به تعالي بنياد مديريت كيفيت (EFQM) را كسب نمايد. اين گواهينامه ويژه سازمان‌هايي است كه حركت به سمت تعالي را آغاز كرده‌اند و دريافت آن توسط بانك رفاه آغازگر جنبش سرآمدي كسب و كار، به عنوان ابزاري قدرتمند براي سنجش ميزان استرقرار سيستم سازمان‌هاي مختلف به كار برده مي‌شود. با به كارگيري اين مدل، ضمن اينكه يك سازمان ميزان موفقيت خود را در اجراي برنامه‌هاي بهبود در مقاطع مختلف زمان مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. مي‌توان عملكرد خود را با ساير سازمان‌ها به ويژه با بهترين آنها نيز مقايسه كند و همچنين بانك رفاه در سال 1385 به عنوان تنها بانك ايراني در خاورميانه گواهينامه 9001002000 ISO را از موسسه DQS‌آلمان دريافت كند. كسب اين گواهينامه بانك رفاه را همطراز بانكهايي از قبيل ؟ مرز بانك و دريچه بانك آلمان

خط مشي كيفيت بانك رفاه

كيفيت از ديدگاه مديريت بانك امري فراگير و متاثر از يكايك اعضاي سازمان بوده و تحقق آن در گرو مشاركت تمامي كاركنان بانك مي‌باشد از اين رو خط مشي كيفيت بانك مشتمل بر موارد ذيل است:

1- پايبندي به اصول بانكداري بدون ربا، امانتداري و جلب اعتماد همه اقشار جامعه، مورد توجه تمامي كاركنان بانك مي‌باشد.


4,000 تومان