4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29056
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2435

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی شهری

دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی شهری

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی شهری

با دانلود تحقیق در مورد برنامه ریزی شهری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه ریزی شهری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه ریزی شهری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه ریزی شهری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 وقايع و مقاطع تحول‌ساز قرن بيستم تاثير گذار بر برنامه‌ريزی و شهر   

براي ادامة بحث و گشودن دريچه‌ها و مسيرهاي نيل به هدف اصلي وب كه امكان‌پذيري و چگونگي برنامه‌ريزي شهر هست لازمه كه اشاره‌اي به  وقايع و مقاطع تحول‌ساز قرن بيستم - در مقياس جهاني- كه ناظر بر شكل‌گيري روابط جهاني و پي‌ريزي خطوط سرنوشت‌ساز براي انسان‌هاي ساكن در اين كرة خاكي (جهان اول، دوم، سوم؛ فقير و محروم، متوسط جديد و قديم، غني و ثروتمند؛ جنوب و شمال؛ محروم و ستمديده، برخوردار و مرفه) است داشته باشيم. از دوستان عزيز هم جهت تكميل بحث دعوت به عمل مياد.

براي چارچوب‌بندي بحث اين تحولات را به 6 دسته تقسيم مي‌كنيم:

1-     شناختي- ايدئولوژيك (فكري در حوزة روش و جهان‌بيني)

2-     فني - تكنولوژيك

3-     اقتصادي

4-     اجتماعي

5-     زيست‌محيطي- پايداري

6-     امنيتي- نظامي

البته لازم به ذكر است كه اين تقسيم‌بندي جهت سهولت كاره چراكه همة تحولات در عرصه‌هاي مختلف بصورت درهم‌بافته شكل مي‌گيره و عمل مي‌كنه و با توجه به تقدم و تاخري كه دارند تاثيرات متقابلي بر روي هم دارند. در واقع امر اينها عناصر متداخل و همبسته‌اي هستند كه در كل بصورت سيستماتيك عمل مي‌كنند و در كل تغيير و تحول در هر يك، ديگري را هم تحت تاثير قرار داده و برمي‌انگيزاند.


4,000 تومان