5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29207
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2244

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سلاحهاي شيميائي

دانلود تحقیق درمورد سلاحهاي شيميائي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد سلاحهاي شيميائي

با دانلود تحقیق در مورد سلاحهاي شيميائي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سلاحهاي شيميائي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سلاحهاي شيميائي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سلاحهاي شيميائي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

 در كنار تمام سلاحهائي كه توسط بشر در ادوار مختلف تاريخ بكار رفته است، شايد سلاحهاي شيميائي را بتوان از منفورترين و هولناكترين آنها دانست. علل چنين امري بسيار گوناگون است، از مهمترين اين علل مبهم بودن پدافند در مقابل آنهاست. در برابر اين سلاحها نه مانند گذشته مي‌توان باسپروزر مقابله كرد، و نه با سنگر ولباس ضد گلوله ، و بايد گفت كه بطور كلي اين سلاحها با وسائل معمولي قابل مقابله نيستند.

دفاع شيميايي مقوله‌اي ديگري است؛ يك ماده شيميايي به صورت گاز به همجا سرك مي‌كشد و همچون غباري مرگ‌بار بدون آنكه بويي و يا رنگي داشته باشد ، انسان را احاطه كرده و از طرق مختلفي مانند پوست، دهان، بيني و چشم وارد بدن شده و بر روي اعضاء بدن اثر مي‌گذارد. بهمين دليل بكار بردن وسائل متداول دفاعي درمقابل آنان نامؤثر و چه بسا خطرناك است. با توسعه دانش صنعتي و علمي بشر انتظار مي‌رود كه طرق مختلف دفاع از اين موزيان ناشناخته روشن شود، هر چند كه همين دانش، امكان دستيابي به چنين سلاحهايي را فراهم كرده است. تنوع مواد شيميائي شناخته شده‌اي كه اثرات سمي متفاوت دارند، امروز از مرز 000/6 تركيب مي‌گذرد؛ اما تنها حدود شصت تركيب است كه تا بحال به طرق گوناگون در جنگها به عنوان يك سلاح شيميائي بكار گرفته شده است.


5,000 تومان