5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29264
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1577
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهوت جنسي

دانلود تحقیق درمورد شهوت جنسي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شهوت جنسي

با دانلود تحقیق در مورد شهوت جنسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهوت جنسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهوت جنسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهوت جنسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

 پیشگفتار

سپاس و ستایش بیکران، خداومد یگانه رحمان را سزاست که در روی کره ای متحرک و لرزان، معلق و آویزان، کوه و صحرا رقم زد، جزیره ودریا ترسیم نمود، گیاه و جاندار آفرید و انسان و بشر پدید آورد، تا ظلمتکده تیره و تاریک زمین را به نور صفا زینت بخشد و در میان خرابی و ویرانی، عمران و آبادی آرد.

اراضی موات و بایر را به بوستان و گلستان سبز و خرم تبدیل کرد. از میان کره زمینی که به صورت جمادی بی حس و بی شعور ساخته شده بود، نبات و حیوان برافراشت و بر تارک سرش انسانی خردمند گذاشت و او را بر همه اقطار جهان حاکم و فرمانروا ساخت، تا از میان کره ای خاکی و تاریک، جنبش و حرکت، سعادت و عزت و عیش وعشرت پدید آورد. مشک و عنبر، ریاحین معطر، نور و صفا، عشق و وفا، نغمه و نوا، تمدن و ترقی، تکامل و تعالی، دستگیری و رحمت و نوازش و عطوفت، همگی از میان همین کره تیره و ظلمانی برخاست و همگی از برکت عقل و احساسی بود که به انسان عنایت فرمود.

خداوند رحمان، به انسان ستمگر ناسپاس، جفتی از جنس او به صورت« زن» عنایت فرمود، تا با وی انس و الفت گیرد. میان دختر و پسری بیگانه و ناآشنا، مودت و رحمت مقرر داشت تا یکدیگر را در آغوش گیرند، توالد و تناسل نمایند، تشریک مساعی کنند، خانه و مدرسه بسازند، آموزش و پروش دهند، محیط آبادی را که از پدران و مادران خود به ارث گرفته اند، آباداتر کنند و بازهم برای آبادی بیشتر به فرزندان خود تحویل دهند. 


5,000 تومان