3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29283
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1869

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ضرب و جرح

دانلود تحقیق درمورد ضرب و جرح

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد ضرب و جرح

با دانلود تحقیق در مورد ضرب و جرح در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ضرب و جرح را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ضرب و جرح ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ضرب و جرح

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 آشنایی با مسایل حقوقی 167

ضرب و جرح عمدی و شرکت در منازعه

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران " ایسکانیوز" با هدف رفاه حال مردم عزیز ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور در قالب طرحی نو، اقدام به انتشار و انعکاس مسایل حقوقی و قضایی کرده است .

 

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری ایسکانیوز، این طرح خدمتی در خور برای جامعه به شمار می رود و شهروندان می توانند بیش از پیش با حقوق خود آشنا شوند و بنا به اظهار رییس قوه قضاییه با آشنایی مردم با قوانین موضوعه از مراجعات شهرضرب و جرح از جمله جرایمی است که به تمامیت جسمانی دیگری آسیب وارد می کند و در زمره جرایم علیه اشخاص است. شدت وضعیت آسیب ها بر حسب شرایط زمانی و مکانی و خصوصیات طرفین درگیر، متغیر است. این جرم از زمان های بسیار دور در بین جوامع بشری وجود داشته و به لحاظ ضعف و فقر فرهنگی یاوندان به مراجع قضایی کاسته می شود کمبود مسایل اقتصادی و اجتماعی به اشکال مختلف بروز کرده است. امروزه نیز عوامل مختلفی چون خصوصیات محیطی، قومی، فردی و مزاجی و ... در بروز این جرم موثر بوده و بر روی بزه دیده و اطرافیان او و اشخاصی که ناظر چنین صحنه های خشونت آمیزی هستند آثار مختلفی می گذارد. 


3,000 تومان