5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29344
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2159

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني

دانلود مقاله بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني

0 2.2k
دانلود مقاله بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني

با دانلود مقاله در مورد بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بررسي تطبيقي نظريه هاي آزادي درماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:50 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

رواندرماني روشي است كه نه تنها سايكو پاتو لوژي اصلي ، بلكه پايه ها و روند رشد فرد نيز مورد  بررسي و  ملاحظه قرار مي گيرد . به همين دليل در پايان فرد به رشدي فراتر از آنچه حاصل رفع علائم است دست مي يابد و حركت به سوي كمال تسهيل مي گردد . 

صرف نظر از نوع بيماري ، هيچ نوع از رواندرماني راه حل انحصاري مشكلات نبوده و يا براي تمام درمانگران قابل استفاده نيست . برا دانشجويان رواندرماني شايد بهترين راه حل اين باشد كه با روش هاي چندي كه توسط پيش كسوتان و متخصصين مجرب به كارگرفته شده است آشنا شود و به تريج در جريان پيشرفت حرفه اي خود روش يا روش هايي را كه با روحيه و وضعيت خود او و بيمارش در هر زمان متناسب است مورد استفاده قرا ر دهد. 

اعتقاد بر اين است كه گسيختگي  موجود در رواندرماني را مي توان با بررسي تطبيقي ( مقايسه اي ) نظام هاي رواندرماني به بهترين وجه كاهش داد بنابراين آنچه در اين تلاش به آني  پرداخته مي شود ضمن معرفي "آزادي درماني " تعريف و فرايند درمان آن و مقايسه آن با روش عقلاني – عاطفي و مراجع محوري ، به همراه نمونه باليني از هر كدام مي باشد . 



5,000 تومان