4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29452
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1810

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چگونگي ارائه مقالات و سمينارها

دانلود تحقیق درمورد چگونگي ارائه مقالات و سمينارها

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد چگونگي ارائه مقالات و سمينارها

با دانلود تحقیق در مورد چگونگي ارائه مقالات و سمينارها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونگي ارائه مقالات و سمينارها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونگي ارائه مقالات و سمينارها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونگي ارائه مقالات و سمينارها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

 چگونگي ارائه مقالات و سمينارها:

كسي كه راجع به امري قضاوت مي كند ولي نمي تواند آن را تشرحي و به طور مستدل بيان كند نبايد هرگز هيچ فكري در مورد آن كرده باشد.

در عصر جديد بسياري از اشخاص از طريق صحبت در ميان جمع و در همايشها عقايد خود را انتشار داده و مؤثر بوده اند.

فرآيند برقراري ارتباط كلامي:

صرف نظر از انواع رابطة كلامي در جريان هفت جزو ديگر نيز وجود دارد. كه شامل گيرنده پيام، مجراي ارتباط، شنونده، بازخورد، مداخله و موقعيت است.

گوينده: برقراري ارتباط كلامي با گوينده آغاز مي شود. موقعيت شما در نقش گوينده به خود شما به اعتبار شخصي شما، به معلوماتتان دربارة مطلب، به آمادگي براي صحبت، به حالت سخن گفتن، به حساسيت نسبت به شنوندگان و موقعيت بستگي دارد. اين كار علاقه و ايجاد جاذبه نيز مي خواهد. نمي توانيد از مردم توقع داشته باشيد به آنچه مي‌گوييد علاقه و توجه نشان دهند، مگر اينكه توجه و علاقة خودتان جلب شده باشد. البته قبل از اينكه روشها و فنون ارائه مطلب كاربرد داشته باشند نخست بايد چيزي براي گفتن داشته باشيد.


4,000 تومان