5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29511
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1638

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حافظه و تفکر

دانلود تحقیق درمورد حافظه و تفکر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حافظه و تفکر

با دانلود تحقیق در مورد حافظه و تفکر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حافظه و تفکر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حافظه و تفکر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حافظه و تفکر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

مطالب و مباحث این تحقیق در زمینه حافظه و تفکر می باشد که مطالب این تحقیق نخست بصورت پراکنده در کتابهای مختلف از استادان نویسندگان و روانشناسان بزرگ و مشهور وجود داشت. تنظیم این مطالب و مباحث و تدوین آنها به صورت یک تحقیق جامع به فرصتی کافی نیاز داشت. مسئولیت های مختلف درسی و مشکلات مختلف چنین فرصتی را محدود می ساخت و این مسئولیت نیز چنان نبود که بتوان از زیر بار آن شانه خالی کرد. پس ما این تحقیق را پذیرفتیم و شروع به گردآوری و تدوین مطالب نمودیم . مندرجات این تحقیق اختصاص به حافظه و تفکر دارد و برای تسهیل در امر مطالعه سعی شد تا از مطالب ساده و تقریبا آشنا استفاده شود. بدیهی است که ما تنها گردآورندگان این تحقیق بودیم و کار اصلی و مهم را نویسندگان و پژوهشگران که نقش اصلی را در پیشبرد علم دارند انجام داده اند.

امید است که این تحقیق و کار کوچک مورد پسند خواننده عزیر قرار گیرد.

                                                                               مریم موسوی

نسیم ولی خلفی

                                                                                 آذر ماه 1375

حافظه و تفکر

 

فصل 1

حافظه

ساختار روان

 

تا مدتها مطالعه سازمانیافتگی قشر مغزی حافظه یکی از رشته های فیزیولوژی روانی بود که کمتر از سایر رشته ها در آن تحقیق شده بود و تنها در دهه اخیر است که توجه قابل ملاحظه دست اندرکاران را به خود جلب کرده است. مع ذلک علی رغم این مطلب سازمان یافتگی قشر مغزی اشکال پیچیده فعالیت حافظه ای هنوز فصل جدید و عمدتا گشوده ناشده ای از علم عصب روان شناسی است.

 


5,000 تومان