4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29526
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2364
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حفظ منابع طبيعي

دانلود تحقیق درمورد حفظ منابع طبيعي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد حفظ منابع طبيعي

با دانلود تحقیق در مورد حفظ منابع طبيعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حفظ منابع طبيعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حفظ منابع طبيعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حفظ منابع طبيعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

هدف از حفظ منابع طبيعي حمايت از نواحي زيبا و خوش منظره، گياهان جانوران، فعاليت هاي تفريحي معروف و يا اكوسيستم هاي حساس است. تلاش هاي بين المللي توسط سازمان هايي از قبيل كميته جهاني در مورد نواحي حفاظت شده تلاش مي كنند. تا از برخي نواحي براي سود رساني به نسل هاي حاضر و نسل هاي آينده حفاظت كنند. بسياري از دولت ها متعهد شده اند تا سيستم هاي گسترده ملي شان را براي اين ذخاير گسترش دهند تا از تنوع زيستي حفاظت كنند. اگر چه ، در بسياري نمونه ها محل هايي براي اين ذخاير انتخاب مي شود كه هيچ بررسي آشكاري در جهت حفظ محيط زيست ندارند و اغلب براي اهداف كوتاه مدت اجتماعي، اقتصادي و يا سياسي هستند. در حاليكه اين ذخاير مي توانند در برخي نمونه ها نمايانگر تنوع زيستي باشند، آن ها در فعاليت هاي تجاري غير ضروري هستند و از اينرو در نياز به حفاظت دست كم گرفته مي شوند. اين تمرين باعث مي شود تا ذخاير جديد در نواحي قرار بگيرند كه توزيع خوبي در نشان دادن تنوع زيستي فراهم نكرده اند. اخيرا حركتي در جهت سازگاري يك روش منظم تر براي انتخاب ذخاير صورت گرفته است.

طراحي منظم حفاظت از محيط زيست يك اساسي را براي يك روش سازمان يافته فراهم مي كند تا نواحي و محيط هايي را براي ذخيره جا انتخاب كند، كه هدف آن افزايش دادن فرصت هايي است كه تنوع زيستي حفظ شود.

 


4,000 تومان