4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29532
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1600
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خط

دانلود تحقیق درمورد خط

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد خط

با دانلود تحقیق در مورد خط در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خط را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خط ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خط

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 از ابتداء پيدايش تاريخ بشر تاكنون شايد اختراعي مهمتر و مفيد تر از خط صورت نگرفته باشد. زيرا اگر خط نبود آثار پيشينيان حفظ نمي شد و افكار انسانها تا كنون بر جاي نمي ماند و با اين حال سلسلة افكار منقطع نمي شد و تمدن بشر رو به كمال نمي رفت.

اختراع خط به حدي مهم است كه بعضي آن را در رديف لغت قرار داده و انسان را داراي دو زبان يكي زبان بيان و ديگري زبان نوشتار دانسته اند.

اين رساله سعي بر اين دارد اگر چه كوتاه مختصر ولي جامع تاريخ خط را مورد بررسي قرار دهد. اگر چه اين تحقيق در مورد تاريخ پيدايش خط در ايران مي باشد ولي به دليل اينكه ابتدا بايد به پيدايش خط اشاره مي شد لذا به بررسي و تحقيق در مورد تمامي نقاطي كه در آنها خط به عرصه ظهور گذاشته شد پرداختم و گوشه اي از آن را به تاريخ خط در ايران اختصاص دادم.


نتيجه گيري

انسان همواره تمايل داشته كه تصورات و افكار خود را به صورت مكتوب به يادگار بگذارد و اين امر باعث شده كه ابتدا از نقاشي بر روي ديوارة غارها شروع كند و با گذر زمان تكامل برساند.

در اين رساله دوره هاي پيدايش خط و ظهور انواع خطوط از جمله خطوط هيروگليفي و آرامي و ميخي و پهلوي مورد بررسي قرار داده شد.



4,000 تومان