5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29821
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1883

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت

با دانلود تحقیق در مورد تعليم و تربيت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعليم و تربيت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعليم و تربيت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعليم و تربيت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

 پس خداي بزرگ تاريكي هاي جاهليت را به وسيله ي حضرت محمد (ص) روشن ساخت و مشكلات و تيرگي كفر را از قلب ها زدود و پرده ها از جلوي ديدگان برداشت . پيامبر (ص) براي هدايت در ميان مردم به پا خاست و آنان را از گمراهي نجات داد و از كوري و كور دلي رهانيد و به سوي دين استوار الهي رهنمون شد و همه را به راه راست فراخواند .                                                                                                                                                  حضرت فاطمه (س)

تربيت در جنبه فردي عملي براي سازندگي انسان وسيله اي جهت هدايت و رشد اوست . از طريق تربيت مي توان آدمي را به بلند ترين نقطه جمال و كمال رساند و از افراد بشري كه با زمينه هاي گوناگون و خام بدنيا مي آيند ،انسانهايي ساخت متفكر ،مدبر ،خلاق و مولد موجد تحول و تغيير در سطح بين الملل.

تربيت در جنبه جمعي نيز تربيت عاملي براي همسازي و تفاهم داشتن حيات اجتماعي توام با صلح و سعادت زندگي در سايه حفظ و رعايت قوانين است ،امري كه وجودش براي ادامه ي حيات همه جوامع ضروري است.


5,000 تومان