4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29923
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1809

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم

دانلود تحقیق درمورد سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم

با دانلود تحقیق در مورد سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم خود دفاعي مورچه كشف معجزه اي جديد در قرآن كريم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 در كنار معجزات كلامي قرآن، كه محمد صل الله عليه و آله به واسطه آن مشركان را به مبارزه طلبيد و از آن ها خواست كه يك آيه مانند آن بياورند و آن ها نتوانستند، قرآن كريم دربرگيرنده معجزات علمي زيادي است كه خداوند براي محمد آن ها را بيش از هزار سال پيش آشكار كرد.اين معجزات امروزه كشف شده اند و باعث تقويت ايمان ايمان آورندگان شده است و اثباتي براي الهي بودن قرآن كريم است. خانم Wadea Omranyكشف جديدي علمي در قرآن كرده است. ايشان مي گويند كه ما در سوره نمل آيه 18كشف جديد علمي كرده ايم. اين معجزه جديد چيزي است كه مورچه در آيه 18 گفت و علم امروز نحوه ارتباط مورچه ها با يكديگر را كشف كرد خصوصا زماني كه يك خطر محل زندگي مورچه ها را تهديد مي كند.

 



ما تلاش مي كنيم جملاتي كه مورچه در قرآن كريم به زبان آورد را توضيح دهيم و سعي مي كنيم آنچه را كه او گفت با كشفيات جديد علمي ربط دهيم و مدرك پيشي گرفتن قرآن كريم به علم امروزي را رو مي كنيم كه اين حقايق را بيش از هزار سال پيش بيان كرد.


خداوند در سوره نمل آيه 18 مي فرمايد:} حَتَّى إِذَا أَتَوْا عَلَى وَادِ النَّمْلِ قَالَتْ نَمْلَةٌ يَا أَيُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاكِنَكُمْ لَا يَحْطِمَنَّكُمْ سُلَيْمَانُ وَجُنُودُهُ وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ{ "تا چون به دره مورچه ها رسيدند، مورچه اي گفت: اي مورچه ها به لانه هايتان وارد شويد‌، مبادا سليمان و لشگرش پايمالتان كنند و خود آگاه نباشند."



4,000 تومان