4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29939
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1641
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عايق رطوبتي

دانلود تحقیق درمورد عايق رطوبتي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد عايق رطوبتي

با دانلود تحقیق در مورد عايق رطوبتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عايق رطوبتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عايق رطوبتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عايق رطوبتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 شايد دغدغه نفوذ سرما و رطوبت به داخل خانه از مشكلاتي ست كه در تمامي مناطق دنيا با آن درگيري خاصي دارند، اما اين مشكل در كشور ما رنگ و بوي خاصي دارد، به طوري كه نوع مهندسي ساختمان ها بازار ايزوگام ها را رونق بخشيده است.

سقف هاي سفيدك زده و زردآب انداخته حال و هواي درياچه نمك را روي سقف خانه ها نقش بسته و انواع حشرات و بيماري هاي ناشي از رطوبت را ميهمان خانه ها ساخته است.
با اينكه سال
 ها ست از انطباق ساختمان با شرايط آب و هوايي در سراسر دنيا مي گذرد و شيرواني هاي خانه هاي مناطق مرطوب يادآور چنين انطباق هايي ست، مهندسي سازه هاي ايراني تنها در معماري هاي سنتي و شهرهايي همچون يزد و كرمان قابل تامل است، زيرا با اينكه پيشرفت هاي نوين علم مهندسي راه و ساختمان با امروز قابل قياس نبود، اما هنر و شهود معماري سنتي، بسياري از ناملايمات طبيعت را در خود حل كرده، سيماي زيبايي نيز به چشم انداز شهرها و روستاها بخشيده بود. برخلاف چنين ويژگي هايي كه حتي كارشناسان و متخصصان خارجي را مبهوت خود مي سازد، نوع ساخت و معماري خانه ها و ساختمان هاي امروز، هيچ يك از ويژگي هاي روزگاران گذشته اين مرز و بوم را به همراه ندارد؛ سازه هايي كه مردمان را چون هجوم سنگ و آهن و آجر دربرگرفته و فقدان نكات ايمني، آسايشي و هنر اصيل كمتر در آنها يافت مي شود.


4,000 تومان