3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30168
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1714

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سلاح های شیمیایی و بمب های هسته ای

دانلود تحقیق درمورد سلاح های شیمیایی و بمب های هسته ای

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سلاح های شیمیایی و  بمب های هسته ای

با دانلود تحقیق در مورد سلاح های شیمیایی و  بمب های هسته ای در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سلاح های شیمیایی و  بمب های هسته ای را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سلاح های شیمیایی و  بمب های هسته ای ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سلاح های شیمیایی و  بمب های هسته ای

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 از این سلاحها برای کشتن افراد و وارد کردن صدمات بسیار جدی و یا ایجاد انواع معلولیت ها در مردم استفاده می شود. این سلاحها بر اساس اثرات مختلفی که بر بدن افراد می گذارد ، به 3دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول سلاحهای هستند که روی سیستم عصبی بدن تاثیر می گذارند. در این دسته GA ، GB ، GD ، GF و VX «متیل فسفوبوتیوئیک اسید ,گاز سارین ) قرار دارند. دسته دوم ، اثرات خود را روی پوست به جا می گذارند و شامل HD «گازخردل گوگرد) ، HN «خردل نیتروژن)، L و CX هستند. دسته سوم نیز باعث اختلال سیستم تنفسی بدن می شوند. در این گروه گازهای بی رنگ CG و DP ، کلرین (Cl) و فسفوکلرین (Ps) وجود دارند. از سلاحهای شیمیایی که روی اعصاب اثر می گذارند، قبل و در طول جنگ دوم جهانی استفاده های بی شماری شده است. 

دسته ی اول 

:این مواد از نظر شیمیایی وابسته به حشره کش هایآلی فسفره هستند. این دسته از سلاحهای شیمیایی مانع از عمل آنزیم استیل کولین استر از می شوند. وقتی مواد شیمیایی این دسته وارد بدن شوند، غلظت استیل کولین را در بدن به بیش از حد لازم می رسانند. ریه ها و چشمها بسرعت این مواد را جذب کرده در کمتر از یک دقیقه بر سیستم عصبی بدن تاثیرات قابل توجهی می گذارند. علایم آن به صورت آبریزش بینی ، ترشح زیاد بزاق ، تنگی قفسه سینه ، کوتاهی تنفس ، تنگی مردمک چشم ، انقباض عضلانی و یا حالت تهوع و انقباض شکم ظهور می کند. 



3,000 تومان