4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30176
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1604

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سه روش اصلی تولید خمیر

دانلود تحقیق درمورد سه روش اصلی تولید خمیر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سه روش اصلی تولید خمیر

با دانلود تحقیق در مورد سه روش اصلی تولید خمیر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سه روش اصلی تولید خمیر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سه روش اصلی تولید خمیر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سه روش اصلی تولید خمیر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

بطور کلی سه روش اصلی تولید خمیر مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از :

1- فرایند انفجاری مازونیت

2- فرایند جداسازی الیاف در دسیک ریفانفر فشار معمولی

3- فرایند جداسازی الیاف در دیسک ریفانفر تحت فشار درجه روانی خمیر

یکی از موارد مهم فرایند تر تولید تخته فیبر جداسازی اب فرایند از خمیر است . بیشترین مقدار این اب تحت تاثیر نیروی نقل و از طریق سوراخ های توری که ورق تر الیاف بر ان شکل می گیرد جدا می گردد و مقدار اب بیشتری تحت تاثیر فشار اعمال شده در پرس تر جدا می شود . خمیری که اب خود را خیلی سریع از دست می دهد خمیر آزاد یا سریع نام دارد و خمیری که آب خود را به کندی از دست می دهد خمیر کند یا آبدوست می نامند.

برای اندازه گیری درجه روانی خمیر دو نوع دستگاه وجود دارد:

دستگاه اندازه گیری درجه روانی دیفابراتور برای درجه روانی در محدوده خمیر تخته فیبر طراحی شده است . درجه روانی یا زمان آبگیری یک خمیر شاخص کاملی برای نشان دادن خصوصیات خمیر نیست دوخمیر با درجه روانی یکسانی می توانند از خصوصیات تولید کاملا متفاوتی برخوردار باشند .

1- فرایند مازونیت :

در فرایند مازونیت برای تولید خمیر از بخار اب برای نرم کردن اتصال طبیعی بین الیاف و به وجود امدن نیروی شکستن نهایی این اتصال استفاده می شود ولی در فرایندهای دیگر از نیروی مالشی ابزار مالش یا برش جدا استفاده می شود .

تفنگ مازونیت

تاثیر سیکل تفنگ بر خرده چوب

2-دیسک ریفانر 

ویژگی قابل توجه فرایند دیسک ریفانر عمل مکانیکی مالش ، بریدن ، فشردن و سائیدن خرده چوب هایی است که از طریق یک مسیر باریک در بین دو صفحه شیاردار فشرده می گردد روش ریفانر در مقایسه با روش اسیاب کردن امتیازاتی دارد که مهمترین انها می توان امکان استفاده از خرده چوب و ضایعات بجای چوب گرد ، استفاده از چوب پهن برگان و سهولت جابجایی و کارکردن با مواد اولیه را نام برد . 


4,000 تومان