4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30480
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2023
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله از بیابان زایی تا بیابان زدایی

دانلود مقاله از بیابان زایی تا بیابان زدایی

0 2k
دانلود مقاله از بیابان زایی تا بیابان زدایی

با دانلود مقاله در مورد از بیابان زایی تا بیابان زدایی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله از بیابان زایی تا بیابان زدایی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله از بیابان زایی تا بیابان زدایی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد از بیابان زایی تا بیابان زدایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 گروه اجتماعی همه ساله در روز پنج ژوئن 15 خرداد روز جهانی محیط زیست در اکثر کشورهای جهان برگزار می شود. این روز در واقع بهترین فرصت برای اطلاع رسانی عمومی و همکاری مشترک بین کشورها و مجامع در زمینه مسایل و سیاستهای مرتبط با محیط زیست است.

اگر چه این گزارش یک روز پس از « روز جهانی محیط زیست » منتشر می شود ، ولی نامگذاری هفته ای به این مناسبت در کشورمان که امسال به دلیل همزمانی با سالگرد ارتحال امام «ره» با یک روز تأخیر و در واقع از امروز 6 خرداد آغاز می شود بهانه ای شد تا نگاهی گذرا به این روز و برنامه های این هفته داشته باشیم.
با ورق زدن برگه های تاریخ متوجه می شویم 30 و اندی سال پیش روزی به نام « روز جهانی محیط زیست » بر پیشانی سربرگهای تقویم ثبت گردید.
در آن سال برای اولین بار سازمان ملل متحد کنفرانسی را با موضوع انسان و محیط زیست در شهر استکهلم سوئد برگزار کرد که همزمان با برپایی این کنفرانس ، مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای را تصویب کرد که منجر به تشکیل
UNEP می گذرد و هر ساله در روز جهانی محیط زیست گروههای دولتی و NGO ها بر پایی مراسمهای مختلف سعی در جلب توجه عمومی به مسایلی که محیط زیست را آلوده می کند، دارند. UNEP هر سال یکی از مسایلی که شدیداً محیط زیست را تهدید می کند را به عنوان موضوع و شعار خود انتخاب می نماید و امسال برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تمرکز خود را بر پدیده بیابان و روند روبه گسترش آن اختصاص داده است.


4,000 تومان