4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30534
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2222

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله اهداف تحصيلي و آموزشي

دانلود مقاله اهداف تحصيلي و آموزشي

0 2.2k
دانلود مقاله اهداف تحصيلي و آموزشي

با دانلود مقاله در مورد اهداف تحصيلي و آموزشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله اهداف تحصيلي و آموزشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله اهداف تحصيلي و آموزشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد اهداف تحصيلي و آموزشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 تحصيل و آموزش براي برآوردن اهداف مشخصي صورت مي‌پذيرد. اهداف تحصيلي و آموزشي زماني تحقق مي‌يابد كه ابزارهاي آن به درستي پيش‌بيني شده باشند و به درستي به كار گرفته شوند. ارزشيابي ابزاري مناسب و اثربخش براي فعليت بخشيدن به اهداف آموزشي تلقي مي‌شود كه با به كارگيري ‌آن مي‌توان ميزان كارآيي برنامه‌ها و تحقق اهداف را سنجيد و بر اساس آن برنامه را تقويت يا ترميم نمود و يا احياناً تغيير داد. اما ارزشيابي چيست؟ چه جايگاهي دارد؟ تقسيمات آن كدام است؟ با چه موانعي رو به رو است؟ و چگونه مي‌توان مدلي از ارزشيابي را ارائه نمود كه كارآمد و مؤثر باشد و بتواند برآورنده اهداف آموزشي و برآوردكننده ميزان پيشرفت باشد؟

 

درباره مفهوم ارزشيابي اتفاق رأي وجود ندارد، چنانكه در بسياري از مقولات علوم انساني اين عدم اتفاق، پديده‌اي است كه به پيچيده شدن مباحث و دشواريابي آن يا مجادلات دامنه‌دار وكم‌فايده دامن زده است. در هر صورت برخي از تعاريف عرضه شده را كه مشهورترند برمي‌شمريم: اما قبلاً گفتن اين نكته ضرورت دارد كه برخي از تعاريف ارايه شده، ارزشيابي به معناي عام را بيان مي‌دارد (تعاريف1و2) و برخي ديگر به صورت ضمني يا صريح، ارزشيابي تحصيلي را مورد توجه قرار مي‌دهد (تعاريف3و4). اما تعاريف ارائه شده

4,000 تومان