2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30759
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1606

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چارلز داروین

دانلود تحقیق درمورد چارلز داروین

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چارلز داروین

با دانلود تحقیق در مورد چارلز داروین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چارلز داروین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چارلز داروین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چارلز داروین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 «چارلز داروین» زیست شناس و پیشوای بزرگ علوم تحولات موجودات در سال 1809 از خانواده ای سرشناس و متمول در شهر «شرسبوری» انگلستان چشم به جهان گشود.

پدرش «روبر داروین» داکتر مجرب و پدر بزرگش «اراسم داروین» نیز طبیی شاعر مسلک بود.

او تا نه سالگی در خانه پدر خود بود که در سال 1818 وی را به مدرسه فرستادند. اما او شاگرد نابغه ای نبود و پدر بدین منظور او را در شانزده سالگی به ادیمبورگ جهت فراگیری علوم طب فرستاد.

اما در طب هم او پیشرفتی نکرد و پدرش او را با مشورت کشیش دهکده به دانشگاه کمبریج جهت فراگیری علوم مذهبی فرستاد. اما این راه هم روح پر راز و رمز وی را مسخر نکرد و فکرش را فقط به هنر، ورزش و شکار متمرکز می کرد.

مطالعات یاد داشتهای «الکساندر ومجولدو» و «جان برشل» در مورد مقدمه ای بر فلسفه طبیعی و آشنایی با «جان هنسلو» گیاه شناس معروف جرقه های بزرگی در ذهن کنجکاو وی بوجود آوردند. تا اینکه در سال 1831 از طرف فرمانده کشتی «بیکل» وی را به عنوان طبیعی دان به همراه خود بردند.

آغاز سفرهای مهم وی به سر زمین های جنوب و عبور از جزایر «گالا پاگوس» و اقیانوس کبیر و استرالیا وی را بر آن داشت تا با تجربه و ذهن کنجکاوش به بررسی و تحقیقات شگرف دست بزند.



2,000 تومان