4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30945
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1720

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم

دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم

با دانلود تحقیق در مورد شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبيه سازي با دز مشخص شده در تيتانيوم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 گزيده

روش مرز مشخص يك تكنيك براي مدل سازي مرزهاي الاستيك در سيال ويسكوز غير قابل فشردگي است . اين روش در بسياري از سيستم‌هاي مهندسي دريستي به كار رفته است شامل مدلهاي موازنه بزرگ قلب و حلزون گوش ، اين شبيه سازيها پتانسيل ارايه درك پايه ما از سيستم‌هاي زيستي را دارند كه در توسعه درمانهاي جراحي وابزار كمك مي‌كنند . عليرغم شهرت اين روش و تمايل به متعادل ساختن مشكلات براي كسب جزئيات سيستم‌هاي فيزيكي ، موازي سازي براي موازنه بالا ماشين حلقه را ارايه كردن كه چالش برانگيز است . دليل اصلي حيات و تعادل فشار است كه در توزيع ساختار آن در فرايند رخ مي‌دهد .

 دراين مقوله ما الگوريتم موازي شده براي روش مرزي را توصيف مي‌كنيم كه براي موازنه بر اساس پردازنده‌هاي چند گانه الگوريتم موازي شده و SMP به كار مي‌رود . اين امر با استفاده از زبان تيتانيوم اجرا مي‌شده يك روش محاسبه علمي با عملكرد بالا بر پايه جاوا . بسته نرم افزاري ما به نام IB ، مزيت عملكرد هدف محور تيتانيوم را دارد تا چارچوبي را براي شبيه سازي مرزهايي به كار مي‌رود كه روش مرزي را از عملكرد خاص جدا مي‌سازد كه ساختار مرزي و نيرو ما را تعيين كرده كه برگرفته از آن ساختار است . نتايج ما موازنه طرح و امكانپذير بودن محاسبات مرز موازنه بزرگ با بسته IB را نشان مي‌دهد .


4,000 تومان