5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30946
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2147

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شخصيت و حقوق زن در اسلام

دانلود تحقیق درمورد شخصيت و حقوق زن در اسلام

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد شخصيت و حقوق زن در اسلام

با دانلود تحقیق در مورد شخصيت و حقوق زن در اسلام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شخصيت و حقوق زن در اسلام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شخصيت و حقوق زن در اسلام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شخصيت و حقوق زن در اسلام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 

 

جهل و تاريكى، عالم را فرا گرفته بود و اخلاق و معنويت پايمال ابليس و ابليسيان گشته بود. خدايانِ چوبين به عنوان نمادى از خدا در گوشه خانه و عبادتگاه جاى داشتند؛ امّا در حقيقت، هوى و هوس بود كه بر دل‏هاى آنان خدايى مى‏كرد. زن به كالايى براى رفع هوى و هوس تبديل شده بود و در غايت مظلوميّت، فرياد دادخواهى سر داده بود و در اين اوان بود كه «اسلام» از جزيرة‏العرب سربلند كرد و قد برافراشت و به اين نداى مظلوميت كه نه تنها نداى زن بلكه نداى انسانيّت بود، لبيك گفت و با تعاليم ناب و انسان‏سازش به يارى انسان و انسانيّت شتافت و زن را از ورطه خوارى و ذلّت بيرون كشيد و بر قلّه رفيع عزّت نشاند.

اكنون در بخش دوّم از مقاله خويش، به بررسى موقعيّت و جايگاه زن در اسلام، در سه فصل خواهيم پرداخت: فصل اوّل: جايگاه زن در اسلام؛ فصل دوّم: جلوه‏هاى حضور زن در اسلام (قسمت اوّل)(1)؛ فصل سوّم: جلوه‏هاى حضور زن در اسلام (قسمت دوّم)(2).


5,000 تومان