5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30963
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2533

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله طريقه استفاده از قفل نرم افزاري

دانلود مقاله طريقه استفاده از قفل نرم افزاري

0 2.5k
دانلود مقاله طريقه استفاده از قفل نرم افزاري

با دانلود مقاله در مورد طريقه استفاده از قفل نرم افزاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله طريقه استفاده از قفل نرم افزاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله طريقه استفاده از قفل نرم افزاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد طريقه استفاده از قفل نرم افزاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

با توجه به فزوني نرم افزار در سيستم هاي كامپيوتري از يك طرف و توانايي كنترل كپي هاي غيرمجاز ( از ديدگاه اقتصادي آن ) از طرفي ديگر دليلي محكم جهت بررسي اين شاخه از مهندسي نرم افزار مي باشد.
از آنجا كه متاسفانه قانون Copyright در تمام جهان بجز ايران و چند كشور ديگر اجرا مي گردد, بحث كنترل كپي هاي غيرمجاز حساس تر مي شود. در اين مقاله سعي بر اين است تا علاوه بر آشنايي با انواع قفل هاي نرم افزاري و اختلاف آن ها با قفل هاي سخت افزاري, بتوانيم به عنوان طراح يك قفل نرم افزاري از محصولات نرم افزاري خودمان حمايت كنيم. ضمنا علاوه بر آشنايي با مفاهيم فوق, نوشتن روتين هاي ضد ديباگ و همچنين نحوه كد كردن اطلات نيز لحاظ شده است.

 مقدمه

 از آنجا كه زمان زيادي تا سال 2000 باقي نمانده, اما هنوز در كشور ما ايران, نرم افزار جاي خود را به عنوان يك محصول صادراتي پيدا نكرده چرا كه يكي از دلايل اصلي آن عدم توجه جدي به حمايت از توليد كنندگان نرم افزار مي باشد. به هر حال قصد اينجانب از ارائه مقاله, بررسي كم و كاستي هاي نرم افزار در ايران نيست بلكه طريقه حل مشكل موجود در اين بازار نابسامان مي باشد. با توجه به كپي هاي غيرمجازي كه روزانه بصورت كاملا عادي و بدون اطلاع سازنده آن صورت مي گيرد, جلوگيري از اين عمل و كنترل جدي آن امري ضروري و واجب بنظر مي رسد


5,000 تومان