5,000 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 31796
  • فرمت فایل دانلودی : .PPT
  • تعداد مشاهده : 1601

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود پاورپوینت در مورد تحليل غیرخطی عناصر محدود

دانلود پاورپوینت در مورد تحليل غیرخطی عناصر محدود

0 1.6k
دانلود پاورپوینت در مورد تحليل غیرخطی عناصر محدود
  دانلود پاورپوینت در مورد تحليل غیرخطی عناصر محدود تعداد 22اسلاید  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت پاورپوینت قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود پاورپوینت در مورد تحليل غیرخطی عناصر محدود
فرمت فایل :پاورپوینت
تعداد اسلاید ها: 22اسلاید
شرح و قسمتی از فایل
دریافت

8- کاربرد روابط مشخصه (Constitutive Relations)

1-8- مقدمه

     بنابراین برای اینکه یک فرمول بندی برای پیش بینی معین پاسخ قابل کاربرد باشد، مناسب بودن توصیف سینماتیک و مشخصه الزامی است. به عنوان مثال فرض کنید که فرمول بندی TL برای توصیف رفتار سینماتیک یک عنصر دو بعدی به کار می رود. یک قانون مصالح مورد استفاده قرار می گیرد که تنها برای شرایط کرنش های کوچک فرمول بندی شده است. در این حالت، تحلیل می تواند تنها کرنش های کوچک را مدل نماید، اگر چه فرمول بندی سینماتیک TL کرنش های بزرگ را می پذیرد.

     از طرف دیگر عنوان کردیم که روابط سینماتیک مذکور، تغییرشکل های بزرگ (تغییرمکان ها ، دوران ها و کرنش های بزرگ) را می توانند دقیقاً نمایش دهند. به عبارت دیگر این توصیفات سینماتیک در فرمول بندی های عنصری، بسیار عمومی می باشند. ولی، باید یادآوری شود که برای اینکه فرمول بندی یک عنصر برای یک پیش بینی خاص پاسخ (Special Response) قابل کاربرد باشد، لازم است که از توصیفات مشخصه مناسبی استفاده شود(Appropriate constitutive description).


5,000 تومان