6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32975
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1633

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سرجيمز چادويك

دانلود تحقیق درمورد سرجيمز چادويك

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سرجيمز چادويك

با دانلود تحقیق در مورد سرجيمز چادويك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرجيمز چادويك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرجيمز چادويك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرجيمز چادويك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 فيزيكدان بريتانيايي (۱۹۶۴-۱۸۹۱)

Sir James Chadwick
فيزيك نوترون
۱۹۳۵
چادويك در
Maccles Field به دنيا آمد و در دانشگاه منچستر به تحصيل پرداخت. در ۱۹۹۱ فارغ التحصيل شد و به عنوان دانشجوي فوق ليسانس زير نظر ارنست رادرفورد (E.Rutherford) به كارش ادامه داد. در ۱۹۱۳ به منظور كار زير نظر هانس گايگر
(
H.Geiger)، مخترع شمارشگر گايگر، رهسپار ليپزيك شد. در آنجا كار وي اين بود كه طيف اشعه بتاي صادر شده به وسيله اجسام راديواكتيو مختلف را كه اساساً متفاوت به نظر مي رسيدند، مطالعه كند. اين تفاوت به اين خاطر بود كه طيف آنها توزيع پيوسته اي از انرژي هاي حركتي را نشان مي داد كه تقريباً از صفر تا مقادير نسبتاً زياد را در برمي گرفت. هنوز چيزي از آغاز فعاليت وي نزد گايگر نگذشته بود كه خود را چنان يك بيگانه و دشمن يافت. كار او در پاييز همان سال ۱۹۱۴ كامل و براي انتشار آماده بود كه ناگهان جنگ جهاني اول در گرفت و او به عنوان دشمن توقيف و در تمام مدت جنگ به اردوگاه هاي اسراي جنگي اعزام شد. 

6,000 تومان