6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34232
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1737

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آووکادو

دانلود تحقیق درمورد آووکادو

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آووکادو

با دانلود تحقیق در مورد آووکادو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آووکادو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آووکادو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آووکادو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 آووکادو  درختی است که ارتفاع آن به حدود 6 متر می رسد و  درقسمت های گرم آمریکا و برزیل و غرب هندوستان پرورش می یابد . منشاء آووکادو  آمریکای جنوبی بوده  که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . برگهای این درخت ضخیم و سبز و گلهای آن کوچک و سبز رنگ است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است  در حدود 400 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .مدرکی در دست است که نشان می دهد مایاها و اینکاها از این میوه استفاده می كرده اند .

 

تركيبات شيميايي:

آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین Cystine تریپتوفان Tryptophane و تیروسین Tyrosine می باشد . در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدر کمی ( در حدود 2 درصد ) روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو درای حدود 7 درصد روغن های اشباع شده مانند اسید پالمتیک Palmitic و اسید استئاریک Steraric Acid اسید آراشیدیک Arachidic Acid ، اسید میریستیک Myristic Acid و در حدود 80 درصد روغن های اشباع نشده مانند اسید اولئیک Oleic Acid و اسید لینولئیک Linoleic Acid می باشد . 


6,000 تومان