6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34246
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1593

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بسته بندي

دانلود تحقیق درمورد بسته بندي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بسته بندي

با دانلود تحقیق در مورد بسته بندي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بسته بندي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بسته بندي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بسته بندي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسته بندي

بخش كشاورزي به عنوان يكي از بخش‌هاي زيربنايي كشور تاثير بسزايي در حفظ و تامين استقلال كشور دارد و كارشناسان اين بخش ضمن تاكيد بر ضرورت كيفيت بسته‌بندي محصولات آن را عاملي بر ارزش افزوده در اين حوزه دانستند.

بسته بندي و درجه بندي محصولات كشاورزي يكي از فرآيندهاي اين بخش است كه كارشناسان و متخصصان امر آن را نياز اصلي فعاليت‌هاي كشاورزي مي‌دانند.

كارشناسان اين حوزه معتقدند بسته بندي و درجه بندي در ايران متناسب با اثربخشي آن مورد توجه جدي قرار نگرفته و از كاستي كشاروزي كشور ساليانه زيان‌هاي فراواني را متحمل مي‌شود.

در كشورمان به دليل فاصله بسته‌بندي‌ها و درجه‌بندي‌هاي محصولات مختلف با استانداردهاي جهاني، ضايعات بسياري در زمينه محصولات كشاورزي ايجاد مي‌شود.

 

بسته بندي پلي است بين توليد كننده ومصرف كننده ”

 

نوع بشر از بدو آفرينش ، آنگاه كه موفق به ساخت ادوات و تجهيزات جهت بهبود وضعيت زندگي خود شد ، جهت نقل مكان آنها نيازمند بسته بندي گرديد.

بسته بندي به لحاظ دارابودن ويژگيهاي خاص در زمينه هاي مختلف و فراهم نمودن امكان ذخيره سازي فرآورده ها ي گوناگون از جمله مواد غذائي بخصوص پس از دسترسي به فنون پاستوريزاسيون از اهميت ويژه اي برخوردار شد.

صنعت بسته بندي به عنوان يكي از مهمترين و تعيين كننده ترين عوامل موثر عرضه كالا و موفقيت در كسب بازار ، هم اكنون تمامي فعاليتهاي توليدي و بازرگاني را در جهان متوجه خود كرده به نحوي كه اگرچه مقوله جديدي در صنعت و اقتصاد نيست ولي با تحولاتي كه يافته توجه بسياري را به خود جلب نموده و به عاملي تعيين كننده در موفقيت عرضه كالا و خدمات تبديل شده است.

متاسفانه با تمام اهميت آن هنوز در ايران توجهي اساسي به آن نشده و مي توان گفت صنعت قوطي سازي كه شايد يكي از مهمترين شاخه هاي صنعت بسته بندي است آنچنانكه بايد مورد توجه قرارنگرفته ، اگرچه در سالهاي اخير اقداماتي در جهت نوسازي آن بعمل آمده ولي هنوز راهي دراز در پيش است.

دراين گزارش پس از تعريفي اجمالي از بسته بندي و تقسيمات آن ، به گروه قوطي غذائــي ( كمپوت و كنسرو ) توجه خواهد شد.


6,000 تومان