8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34251
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2022

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بهره وری ایمنی صنعتی

دانلود تحقیق درمورد بهره وری ایمنی صنعتی

0 2k
دانلود تحقیق درمورد بهره وری ایمنی صنعتی

با دانلود تحقیق در مورد بهره وری ایمنی صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهره وری ایمنی صنعتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهره وری ایمنی صنعتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهره وری ایمنی صنعتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:48 صفحه

قسمتی از فایل:

 بهره وری ایمنی صنعتی :

در محیط های صنعتی با وجود ماشین آلات و ابزار فراوان ، غالبا کارگران در معرض خطرات گوناگون قرار دارند ، با پیشرفت فن آوری و افزایش کاربرد ماشین آلات در تولید نیز مخاطرات و احتمال بروز حوادث در این گونه محیطها فزونی می گیرد .

ایمنی صنعتی علمی است که در پیشگیری از بروز حوادث در محیط کار به یاری انسان
می شتابد و همواره در راستای حفاظت و حراست از نیروی کار و سرمایه گام بر می دارد .

تعاریف و محتوا :

اصولا ایمنی صنعتی رشته ای است گسترده که به مجموعه تدابیر ، اصول و مقرراتی گفته می شود که با به کارگرفتن آنها می توان نیروی انسانی و سرمایه را در برابر خطرات گوناگون در محیط های صنعتی به گونه ای موثر و کارا نگه داری کرده و به این وسیله یک محیط کار بی خطر و سالم برای افزایش کارایی کارکنان بوجود آورد .

بهره وری ایمنی :

تعریف ایمنی عبارت است از میزان درجه دور بودن از خطر ، واژه ( hazard ) که در تعریف علمی ایمنی آمده است در واقع شرایطی است که دارای پتانسیل رساندن آسیب به کارکنان ، تجهیزات و ساختمانها از بین بردن مواد یا کاهش کارایی در اجرای یک وظیفه از پیش تعیین شده می باشد . 


8,000 تومان