12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34359
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1780

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شغل كله‌پزي

دانلود تحقیق درمورد شغل كله‌پزي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد شغل كله‌پزي

با دانلود تحقیق در مورد شغل كله‌پزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شغل كله‌پزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شغل كله‌پزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شغل كله‌پزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:70 صفحه

قسمتی از فایل:

 

كله‌پزي دوستان

« توصيف ظاهري مغازه»

يك جا سيرابي در بيرون مغازه موجود است كه محل پخت سيرابي است و در كنار آن چندين مهتابي رنگ شده وجود دارد. اين مغازه فاقد تابلو است و فقط برروي در مغازه با برچسب اسم طباخي و تلفن طباخي را نوشته‌اند و بر بالاي آن نوشته شده لژ خانوادگي، داخل كه مي‌شويم يك سكوي سنگي كه برروي آن يك مجمعه بزرگ است و كله‌پاچه در آن در حال پخته‌شدن است ديده مي‌شود. همچنين شيشه‌هاي دارچين و قابلمة مخصوص ضايعات كله‌پاچه و تعدادي كاسه و بشقاب و تعدادي يكبار مصرف كه براي بردن غذا به منزل تدارك ديده شده‌است و يك شير آب.

در زير مجمعه يك گاز چند شعله قرار دارد. بالاي سكو چندين قفسه وجود دارد كه سير ترشي 5 ساله در آن قرار داده شده‌است و بنا به گفته صاحب مغازه قصد دارد كه بعد از اينكه 7 ساله شد آنها را براي مصرف در اختيار مشتريان قرار دهد.

يك روشنايي گاز در كنارقفسه‌ها قرار دارد و برروي ديوار يك تابلو« و إن يكاد» و عكس حضرت علي(ع) كه در زير آن جمله لا فتي الي علي يا سيف الا ذوالفقار» نوشته شده‌  نصب شده‌است.

در زير روشنايي پروانه كسب ديده مي‌شود و دو تابلو ديگر كه يكي مدرك آموزشگاه بهداشت است كه هر سه سال يكبار تمديد مي‌شود وبراي كسب كردن آن مدرك صاحب مغازه به كلاسهاي بهداشتي رفته‌است. و ديگري كارت بهداشت است كه هر سه به صورت قاب شده و همراه با عكس صاحب مغازه است. بعد از سكو يك ميز ديده مي‌شود كه روي آن پارچه‌اي وجود دارد كه برروي آن شيشه‌هاي كوچك آبليمو،لگن نان، قاشق و چنگال است و در پائين آن ميز سطلي براي نان خشكهاست. 

12,000 تومان