9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34383
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1777

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با فلش

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با فلش

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با فلش

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با فلش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با فلش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با فلش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با فلش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

  مقدمه :

براي ايجاد سايتهاي جذاب وپويا فلش ماکرو مديا يکي از ابزارهاي مفيد مي باشد. با استفاده از اين برنامه ميتوان به يک سايت تعامل و پويا نمايي بخشيد و بدين وسيله جلوه هاي ويژه اي راتوليد نمود .با استفاده ازاين برنامه آموزشي شما عوامل اصلي فلش راشناخته و قادر به توليدفيلمهاي فلش خواهيد شد. نرم افزارهاي ديگري نيزجهت ويرايش گرافيکي يا صوتي به همراه فلش در تهيه محتواي صفحات وب مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين برنامه هايي نظير Macromedia Dreamweaver يا Microsoft Frontpage به همراه برنامه فلش کاربرددارد.
برنامه فلش با حداقل امکانات وظايف بزرگي را انجام مي دهد که از آن جمله مي توان ساخت تصاوير وبي را نام برد. وب بخشي از اينترنت است که به صورت ويژوال بوده وبه خلاقيت بصري نياز داردوقتي که در يک سايت وبي وارد مي شويد هزاران ايده مختلف جذاب کننده را مشاهده خواهيدنمود. فلش داراي ابزارهايي است که با استفاده ازآنها مي توانيد تصاوير زيادي راايجاد نمائيد. تصاويري که در فلش رسم مي شوند به وسيله گرافيک برداري توليد مي شوند نه به شکل
Bitmapگرافيک برداري داراي مزيتهايي نسبت به Bitmap است که کوچک تر بودن فايلهاي تصاوير برداري نسبت به فايلهاي Bitmap هم ارز آنها يکي از اين مزايا مي باشد.
همچنين فايلهاي گرافيک برداري بدون از دست دادن کيفيت داراي قابليت
Scale هستند. تصاوير برداري فلش را به سادگي نمي توان به سايت وب اضافه کرد. اين تصاوير معمولا بايد توسط يک برنامه خاص مشاهده شود. 

9,000 تومان